Blødning i uge 4?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.109 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. december 2019

Anonym trådstarter

Hej. 
Min mand og jeg er igang med IUI-h, da jeg har PCOS og min mand har nedsat sædkvalitet. Er blevet insemineret 1 gang uden held. 

I denne cyklus har det ikke været muligt at blive insemineret, da klinikken vi går hos har holdt julelukket. 

Men havde første cyklus dag d. 24 nov og tog pergotime i 5 dage og så blev jeg scannet på cyklus dag nr. 12. - scanningen viste at jeg havde udviklet utrolig mange æg, men i alle mulige størrelser, og desværre ingen der var store nok endnu. 
Så derfor kunne vi ikke nå at inseminering inden de kukkede ned til jul. 
Men jeg blev sendt hjem og skulle efter nogle dage starte med ægløsningstest dagligt, og når den så var positiv skulle min mand og jeg være sammen ���� 

Havde en bragende positiv ægløsningstest på cyklus dag 21. Og havde alle tegn på ægløsning de næstkommende dage. 

Hvis det skulle lykkedes i denne omgang, ville jeg nu være 3+4. Har testet negativ på g-test, men har de sidste 2-3 dage haft on/off sådan plet blødning, som idag er taget til, men slet ikke at sammenligne med mens. Der ses kun blod efter toiletbesøg og ikke i trussen (undskyld for detaljer) ����. Og samtidig har jeg sådan on/off jag/kramper fra underlivet, men ikke så slemme som menssmerter. 

Mit spørgsgsmål er nu.. kan den blødning være implantations blødning eller er det bare min krop der er mærkelig?? 

tænker du/i at det kan være tegn på graviditet, både i forhold til blødningen og kramperne ?? 
og kan man stadig være gravid trods en negativ test i uge 3+4 

kh fra mig ������

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2019

Anonym trådstarter

Ingen der ka hjælpe? 

Anmeld Citér

26. december 2019

Anonym

Nej implementering sker i 3+0,så 3+4 er alt for sent. 

Anmeld Citér

26. december 2019

Oddi

Profilbillede for Oddi

Det er rigtig svært at svarer på. Min umiddelbare tanke når du nævner pletblødning og jag i underlivet 3+4 er at din mens nok er på vej og lige om hjørnet. 

Men til dit spørgsmål, ja det er muligt at teste negativt 3+4 og så alligevel være gravid, evt teste positivt et par dage efter.  Det er individuelt hvor hurtigt man danner hcg, men sammen med de andre tegn. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.