Vi skrev sammen, så mødtes vi mens jeg var uden børnene. Samme dag/nat knaldede vi, og også dagen efter. Jeg tænkte ikke umiddelbart at vi skulle være kærester, jeg havde bare en vild periode hvor jeg havde brug for at have masser af sex og få en masse bekræftelse på den måde.
Nå, men jeg blev så ved med at snakke med ham og kunne godt mærke at der altså var noget anderledes her. Så vi aftalte at vi kun så hinanden. Og det gjorde vi så i et halvt år cirka, inden han mødte mine børn.
I et par måneder inden de mødte ham, havde jeg fortalt mine børn at mor havde en kæreste - men kun i samtaler hvor det gav mening at sige. Men de så ikke billeder eller hørte en masse, før de selv gav udtryk for at have lyst til det. Og de mødte ham også først efter selv at have udtrykt at de gerne ville.
Jeg arrangerede så at han skulle komme en dag hvor mig og ungerne alligevel fik nogen af mine gode venner på besøg, som de kendte. På den måde kunne ungerne selv vælge om de ville bruge tid på at snakke og lege med dem eller ham, uden det blevet akavet. Det tog toppen af presset at det ikke bare var mig, ungerne og ham
at de så har hængt på ham fra dag 1 er noget helt andet 
Ift at flytte sammen.. tjaa. Efter de mødte ham og det gik så godt, så kom han jo bare hos os med ret jævne mellemrum. Og det blev lidt en flydende overgang til at han flyttede ind. Men det er også lidt anderledes med os, fordi han arbejder i udlandet og er væk i flere uger ad gangen, så det føltes aldrig som om han pludselig var flyttet ind. Det skete lidt gradvist. Han flyttede officielt adresse over til mig cirka 9 mdr efter første møde med børnene.
Anmeld
Citér