mor:) skriver:
Jeg tænker du skal gøre hvad du synes - du skal nyde din graviditet
men jeg vil gøre dig opmærksom at de ekstra kilo ikke ryger igen pr. automatik. Jeg har altid været slank. Syntes ikke jeg tog særlig meget på under graviditeten - men det gjorde jeg. Jeg var bare forblændet af lykkefølelsen og maven og så det simpelthen ikke. Jeg tog ikke meget på i starten men de sidste tre måneder - ja det er absurd hvor meget jeg rent faktisk endte med at tage på. Det har taget knap to års kostændringer og træning før jeg kom tæt på min gamle vægt.
Så nyd din graviditet, gå ikke på kur men tænk da alligevel lidt over hvad du spiser og måske nogle gåture er nok som aktivitet.
Det er mine tanker.
Det kommer da helt an på hvad du tager på, er det kun væske, baby, moderkage osv så ryger det altså ret let bagefter.
Her var det hele væk, da jeg var på vægten efter 10 dage og jeg havde virkelig ikke forsøgt at få det væk og spiste som jeg hele tiden havde gjort (de første to gange)
Tredje gang har det været lidt svære og tror jeg nok mangler et halvt kilo endnu (har ellers manglet 1,5-2 kg nærmest fra start) og hun er 5,5 måneder, igen har jeg ikke forsøgt.
Så her ryger de af sig selv, det kan man ikke rigtig generalisere med. Jeg lavede i øvrigt ikke noget aktivt i mine graviditeter andet end at gå ture.
Anmeld
Citér