klapvogn / barnevogn til 2 børn i forskellige aldre ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2009

hc=k

Karo skriver:

Den er godt nok også smart

Og så syndes jeg ikke den er så dyr igen.

Angående Carena vogne i al almindelighed så har jeg virkelig kun hørt dårligt om dem. Og jeg købte endda selv en klapvogn af mærket og den måtte vi bytte ud efter kun 3 uger fordi hjulene falt af. Det er en skide god vogn i sig selv, men der er så mange problemer med hjulene. Bare lige så du er opmærksom på det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

Mumto3

Vi har en Philp & Tets. Den er super smart. Det er lidt samme princiop som den første der var afbilledet. Altså hvor det ene barn sidder foran det andet, men i forskydt plan, så vogenen sammelagt ikke fylder mere end en barnevogn. (det var der nemlig lige præcis plads til i vores opgang, så det var vores kriterie, at vores dobbelvogn ikke måtte fylde mere end en alm. vogn). Man kan bytte om på de to sæder, og lægge det ene ned i vandret og så findes der en lift der passer til, så man kan have en baby i lift mens den 'store' sidder op. Når begge så er blevet store, ja, så er der sædder til dem begge. Vi er super glade for vores, og i nødstilfælde kan de faktisk godt have alle 3 børn med på den!!! Det er altså vildt!!!

Af alle de vogne vi har haft (barnevogne, klapvogne, kombivogne) så er denne her den der er aller lettest at klappe sammen. Den bliver helt fald og fylder ingen ting. Når den skal foldes ud, så løfter man bare i håndtaget, og så folder vognen sig selv ud!

Anmeld

27. oktober 2009

Bondepigen

Hvad med sådan en her? Den er da smart!

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=6697

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. november 2010

LR85

hc=k skriver:

Jo da det gør jeg Og den er rigtig smart Jeg sætter da lige et link og et billede ind. og hvis du har spørgsmål så giv endelig gas og spørg løs

www.tojbamsen.dk

hey.

ved du hvad navnet er på den vogn du har lagt op her?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.