Heler stadig ikke :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
4 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. december 2019

Anonym trådstarter

Jeg skrev for lidt over en uge siden om en flænge/rift jeg har fået ved skamlæben efter en lidt for vild nat med min fyr. 
Det er nu næsten 2 uger siden jeg fik den og der er ingen ændring. Den er stadig lige dyb og gør stadig afsindig ondt. 

tager det bare lang tid eller bør jeg kontakte lægen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2019

Mullemee

Jeg var nok selv gået til lægen allerede. Husk på, at de helt sikkert har set meget værre ting, så selv om du måske synes det er pinligt, så er lægen nok ret ligeglad. Afsted med dig. Og god bedring.

Anmeld Citér

17. december 2019

Anonym trådstarter

Mullemee skriver:

Jeg var nok selv gået til lægen allerede. Husk på, at de helt sikkert har set meget værre ting, så selv om du måske synes det er pinligt, så er lægen nok ret ligeglad. Afsted med dig. Og god bedring.

Er nu ikk bekymret for hvad lægen tænker. Det der har afholdt mig er smerten hvis/når lægen skal røre ved flængen  

får en tid hos lægen i morgen eftermiddag. Frygter måske lidt at det faktisk skal sys 

Anmeld Citér

17. december 2019

Anonym

Anonym skriver:

Jeg skrev for lidt over en uge siden om en flænge/rift jeg har fået ved skamlæben efter en lidt for vild nat med min fyr. 
Det er nu næsten 2 uger siden jeg fik den og der er ingen ændring. Den er stadig lige dyb og gør stadig afsindig ondt. 

tager det bare lang tid eller bør jeg kontakte lægen? 

Er du sikker på, at det “bare” er en rift/flænge? 

Jeg fik for nogle år siden noget jeg også troede var en rift og det samme gjorde min læge. Da den ikke forsvandt, tog han en prøve fra stedet og det viste sig, at det var herpes 

Godt du har fået en tid til lægen og forhåbentlig er det bare lidt længe om at hele 

Anmeld Citér

17. december 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er du sikker på, at det “bare” er en rift/flænge? 

Jeg fik for nogle år siden noget jeg også troede var en rift og det samme gjorde min læge. Da den ikke forsvandt, tog han en prøve fra stedet og det viste sig, at det var herpes 

Godt du har fået en tid til lægen og forhåbentlig er det bare lidt længe om at hele 

Ja helt sikker. Har haft herpes før og det hverken ligner eller føles sådan. 
Det er en helt tydelig flænge. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.