Vold på natklub - visning af overvågning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.097 visninger
17 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. december 2019

Anonym trådstarter

Hej, 

jeg har været vidne til et overfald på en natklub, politiet har fået videoen og afhørt mig, og afhørt den tilskadekommende. 

Nu har ejeren af natklubben, vist videoen til en af deres venner, men personen er ikke på videoen eller lignede, og dermed ikke en del af det.

måske har ejeren vist videoen til flere, det ved jeg ikke, men de er istand til at gøre det åbenbart.

kan det være lovligt? 
at drive virksomhed, og så vise sådan en video til dem de vil, når der køre en politi sag? 

Nu er der stor drama, fordi personen mener det ikke er med vilje, og går og fortælle det til alle. Udfra at have set den få gange.

jeg har kun set videoen, fordi jeg er afhørt af politiet, ellers ville jeg ikke have fået den at se, og jeg er endda på. 
jeg har set den 50 gange, i slow osv. 

er det “blot” dybt uprofessionelt eller er det faktisk ulovligt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2019

Anonym

Du skal ringe og sige det politiet. For er ret sikker på man ikke må vise den rundt til alle og en hver 

Anmeld Citér

15. december 2019

StineW79

Profilbillede for StineW79

Altså det er jeg ret sikker på er ulovligt!

Jeg lavede et seriøst styrt i bilka i torsdags, og de ku se på deres overvågning, hvordan jeg faldt over deres måtte, ved indgangen. Fik at vide, at selv om det var mig, der er "offeret" så må de ik vise mig overvågningsvideo. Det er kun politiet, de må vise det til. Vh Stine 

Anmeld Citér

15. december 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du skal ringe og sige det politiet. For er ret sikker på man ikke må vise den rundt til alle og en hver 

Tusind tak for din besked, det vil jeg gøre. 

Anmeld Citér

15. december 2019

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Jeg lavede et seriøst styrt i bilka i torsdags, og de ku se på deres overvågning, hvordan jeg faldt over deres måtte, ved indgangen. Fik at vide, at selv om det var mig, der er "offeret" så må de ik vise mig overvågningsvideo. Det er kun politiet, de må vise det til. Vh Stine 

Tusind tak for din besked! 

Anmeld Citér

15. december 2019

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Og er rigtig ked af dit styrt, håber du er okay!

Anmeld Citér

15. december 2019

Janet1989

Det er vel en form for bevismateriale og indgår vel i deres efterforskning af overfaldet, så er sikker på at den ikke må vises til Gud og hvermand

Anmeld Citér

15. december 2019

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Og er rigtig ked af dit styrt, håber du er okay!

Takker. Ja det var ik så fedt at ligge der og trille rundt. 

Havde været inde og handle madvare, så havde 2 tunge poser i hver hånd, også blev min fod fanget, under bulen i måtten, så hamrede med fuld kraft, ned på begge knæ, og de ku så på overvågningen, se at jeg bagefter laver et rul/koldbøtte rundt, også var jeg ved at blive ramt i hovedet af svingdøren, men den nåede jeg da i det mindste se komme, så når lige at rulle væk

Jep Jep lidt fordele er der vel ved, at være gammel håndboldspiller.. 

Men har været sygemeldt siden det skete, fordi mine knæer, har været så hævet, at lægen sagde, at jeg ik måtte køre bil, og har ondt i min ene arm og min hofte.

Og jeg arbejder i et døgntilbud, hvor vi går med overfaldsalarmer og ska ku løbe til undsætning, hvis der opstår nødsituationer os.

Tænker i hvert fald, at det var heldigt, det var mig der faldt og ik en ældre dame, for det ku da ha gået helt galt. 

Men ud fra det, vil jeg virklig mene, at det er ulovligt, at de har vist jeres video til udefrakommende. Vh stine

Anmeld Citér

15. december 2019

Anonym trådstarter

Det er vel en form for bevismateriale og indgår vel i deres efterforskning af overfaldet, så er sikker på at den ikke må vises til Gud og hvermand

Tak for svar. Ja det tænkte jeg også, men blev bare sådan itvivl. 

jeg er så chokket og sur over man kan være så uproffsoniel!

ejerne er jo med til at opretholde dramaet! Og det skal siges det er en “lille” by, så de fleste ved hvem de forskellige er. 

Anmeld Citér

15. december 2019

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Takker. Ja det var ik så fedt at ligge der og trille rundt. 

Havde været inde og handle madvare, så havde 2 tunge poser i hver hånd, også blev min fod fanget, under bulen i måtten, så hamrede med fuld kraft, ned på begge knæ, og de ku så på overvågningen, se at jeg bagefter laver et rul/koldbøtte rundt, også var jeg ved at blive ramt i hovedet af svingdøren, men den nåede jeg da i det mindste se komme, så når lige at rulle væk

Jep Jep lidt fordele er der vel ved, at være gammel håndboldspiller.. 

Men har været sygemeldt siden det skete, fordi mine knæer, har været så hævet, at lægen sagde, at jeg ik måtte køre bil, og har ondt i min ene arm og min hofte.

Og jeg arbejder i et døgntilbud, hvor vi går med overfaldsalarmer og ska ku løbe til undsætning, hvis der opstår nødsituationer os.

Tænker i hvert fald, at det var heldigt, det var mig der faldt og ik en ældre dame, for det ku da ha gået helt galt. 

Men ud fra det, vil jeg virklig mene, at det er ulovligt, at de har vist jeres video til udefrakommende. Vh stine

Hold da helt op, en omgang  rigtig god bedring! Håber du snart er på benene igen 

ja tænker jeg også, men blev/bliver helt i tvivl 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.