Hjælp til bog.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
7 svar
4 synes godt om
13. december 2019

AnoMor

Min pap mor ønsker sig Lars Kepler kaninjægeren i julegave. 
men er der en der kan fortælle mig hvad forskellen på dine to er? 

der står paperback på begge to. Men næsten 100 kr forskel 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2019

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Det kan være størrelsen - nogle paperbacks er meget små og skriftstørrelsen derefter. 

Anmeld Citér

13. december 2019

AnoMor

Mor og meget mere skriver:

Det kan være størrelsen - nogle paperbacks er meget små og skriftstørrelsen derefter. 

Ahh sådan hen af en rejse bog?

Anmeld Citér

13. december 2019

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
AnoMor skriver:

Ahh sådan hen af en rejse bog?

Nja, måske derhenad. Jeg kan se, at målene på den nederste og dyreste udgave er identiske med hardbackens mål - pænt store. Jeg kan derimod ikke finde info om målene på den øverste. Hvis du ikke har mulighed for at se på dem i en fysisk butik, så ville jeg vælge den nederste for at være på den sikre side. 

Anmeld Citér

13. december 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
AnoMor skriver:

Min pap mor ønsker sig Lars Kepler kaninjægeren i julegave. 
men er der en der kan fortælle mig hvad forskellen på dine to er? 

der står paperback på begge to. Men næsten 100 kr forskel 

Jeg ville også købe den dyre, da jeg ikke tror at du ville få en hardback til 69 til en ny bog med en kendt forfatter, så jeg tror den dyre er hardback. måske har de skrevet forkert. 

Enten ville jeg kontakte dem eller gå ned i butikken, hvis du har muligheden for det. men altså bøgerne er jo den samme, det er bare hvordan den er indbundet der forskellig. 

Anmeld Citér

13. december 2019

AnoMor

Mor og meget mere skriver:

Nja, måske derhenad. Jeg kan se, at målene på den nederste og dyreste udgave er identiske med hardbackens mål - pænt store. Jeg kan derimod ikke finde info om målene på den øverste. Hvis du ikke har mulighed for at se på dem i en fysisk butik, så ville jeg vælge den nederste for at være på den sikre side. 

Jeg har mulighed for at gå i fysisk butik. Er bare ikke så god til mange mennesker på et sted (og sådan er det jo i denne måned). Så derfor håbede jeg at kunne finde svar her i første omgang 
men kan måske ringe til dem på mandag og spørger. 

tak for svar ihvertfald. 

Anmeld Citér

14. december 2019

Christabelle

Forskellen på de der to er kun omslaget  størrelsen er den samme og sidernes tykkelse også. Hvorfor der er forskel i pris, aner jeg ikke. Det ved kun forlaget.

Mvh én der arbejder i Bog & idé

Anmeld Citér

14. december 2019

AnoMor

Christabelle skriver:

Forskellen på de der to er kun omslaget  størrelsen er den samme og sidernes tykkelse også. Hvorfor der er forskel i pris, aner jeg ikke. Det ved kun forlaget.

Mvh én der arbejder i Bog & idé

Mange tak for svar. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.