Blødning efter fortrydelsespille - erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

941 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. december 2019

Anonym trådstarter

Jeg tog en fortrydelsespille på min cyklusdag 9 og igår (4 dage efter pillen) begyndte jeg at bløde rimelig kraftigt. Idag bløder jeg stadig ret kraftigt og har også en del menstruationssmerter.

Jeg har læst mig frem til at pillen kan gøre, at ens næste menstruation kommer lidt før tid, men 15 dage før tid, er det mon normalt..

Er det nogen af jer, der har prøvet noget lignende?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg har taget sådan en 2 gange, for mange år siden. Begge gange husker jeg at der kom blødning kort tid efter. 

Anmeld Citér

13. december 2019

xStinepigen

Nu er det vel omkring. 10 år siden jeg sidst tog en, men af hvad jeg husker stod der i indlægssedlen dengang at blødning en uges tid efter var helt normalt. Og gjorde jeg “alle” gangene efter jeg havde taget en.

Anmeld Citér

13. december 2019

Anonym

Anonym skriver:

Jeg tog en fortrydelsespille på min cyklusdag 9 og igår (4 dage efter pillen) begyndte jeg at bløde rimelig kraftigt. Idag bløder jeg stadig ret kraftigt og har også en del menstruationssmerter.

Jeg har læst mig frem til at pillen kan gøre, at ens næste menstruation kommer lidt før tid, men 15 dage før tid, er det mon normalt..

Det er helt normalt, og smerterne 

Anmeld Citér

13. december 2019

Anonym

Smerterne er vidst nok, fordi livmoderen trækker sig sammen for at frastøde slimhinderne, så ægget ikke kan sætte sig fast, HVIS jeg husker rigtig. Så det kun tegn på pillen virker 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.