Lyserødt udflåd og ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.566 visninger
22 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. december 2019

Anonym trådstarter

Hej piger, 

jeg havde lidt lyserød udflåd to gange omkring ÆL, nogen der har prøvet det samme og evt. ved hvorfor? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2019

ni

Jeg har, og jeg skrev og så herinde og søgte svar, men jeg fandt aldrig ud af hvad det var. Desuden havde jeg først ægløsning et par dage efter, fandt jeg så ud af.. er du helt sikker på du har ægløsning? �� spørger kun, fordi jeg selv troede det var det, men så kom selve ægløsningen først senere.. 

Anmeld Citér

12. december 2019

Anonym trådstarter

ni skriver:

Jeg har, og jeg skrev og så herinde og søgte svar, men jeg fandt aldrig ud af hvad det var. Desuden havde jeg først ægløsning et par dage efter, fandt jeg så ud af.. er du helt sikker på du har ægløsning? �� spørger kun, fordi jeg selv troede det var det, men så kom selve ægløsningen først senere.. 

Ja okay 

altså ÆL testen var positiv i søndags (digital test) men havde ÆL slim tirsdag. 

havde lyserød udflåd en gang mandag og en gang tirsdag, men altså meget meget lidt jo. Så er sikker på ÆL har være omkring søndag til tirsdag 

Anmeld Citér

12. december 2019

Anonym trådstarter

ni skriver:

Blev du gravid i den cyklus? 

Anmeld Citér

12. december 2019

ni

Anonym skriver:

Ja okay 

altså ÆL testen var positiv i søndags (digital test) men havde ÆL slim tirsdag. 

havde lyserød udflåd en gang mandag og en gang tirsdag, men altså meget meget lidt jo. Så er sikker på ÆL har være omkring søndag til tirsdag 

Det lyder fuldstændigt som min egen oplevelse, bortset fra at jeg ikke tog en ÆL-test. Og det var også lige forleden jeg skrev, så jeg venter meget spændt. Det så sådan her ud for mig: 

Lørdag-samleje 

Søndag- troede jeg havde ÆL pga. Smerter og stik i maven 

Mandag- brunligt udflåd 

Tirsdag- rødligt udflåd 

Onsdag- ÆL-slim 

Torsdag- mere ÆL-slim

altså, undskyld for alle detaljerne... Men jeg er næsten sikker på jeg først havde ÆL onsdag, og ikke søndag som først antaget. 

Hvornår ville du kunne teste, hvis du er blevet gravid? Jeg tror desværre ikke den er der for mit vedkommende, da ÆL sikkert først var onsdag/torsdag og vi var ikke sammen fra lørdag til ÆL.. 

Anmeld Citér

12. december 2019

Anonym trådstarter

ni skriver:

Det lyder fuldstændigt som min egen oplevelse, bortset fra at jeg ikke tog en ÆL-test. Og det var også lige forleden jeg skrev, så jeg venter meget spændt. Det så sådan her ud for mig: 

Lørdag-samleje 

Søndag- troede jeg havde ÆL pga. Smerter og stik i maven 

Mandag- brunligt udflåd 

Tirsdag- rødligt udflåd 

Onsdag- ÆL-slim 

Torsdag- mere ÆL-slim

altså, undskyld for alle detaljerne... Men jeg er næsten sikker på jeg først havde ÆL onsdag, og ikke søndag som først antaget. 

Hvornår ville du kunne teste, hvis du er blevet gravid? Jeg tror desværre ikke den er der for mit vedkommende, da ÆL sikkert først var onsdag/torsdag og vi var ikke sammen fra lørdag til ÆL.. 

Ej hvor sjovt, det er alla det samme.  Når du skriver torsdag, er det så idag eller sidste uge? 

lørdag 7/12 sex

søndag 8/12 digital ÆL test positiv 

Mandag 9/12 sex

tirsdag 10/12 sex og lyserødt udflåd + ÆL slim 

Onsdag 11/12 lyserødt udflåd 

Tænker at teste start næste uge, så vil jeg være 3+ ? 

Husk sæd lever OP til 5 dage indeni i kvinden, og efter ÆL kan ægget befrugtes i ca. 2 døgn.

så der er håb endnu og måske i kunne gøre det nu, hvis altså ÆL har været igår/idag.

hvornår tester du?  

Anmeld Citér

13. december 2019

ni

Anonym skriver:

Ej hvor sjovt, det er alla det samme.  Når du skriver torsdag, er det så idag eller sidste uge? 

lørdag 7/12 sex

søndag 8/12 digital ÆL test positiv 

Mandag 9/12 sex

tirsdag 10/12 sex og lyserødt udflåd + ÆL slim 

Onsdag 11/12 lyserødt udflåd 

Tænker at teste start næste uge, så vil jeg være 3+ ? 

Husk sæd lever OP til 5 dage indeni i kvinden, og efter ÆL kan ægget befrugtes i ca. 2 døgn.

så der er håb endnu og måske i kunne gøre det nu, hvis altså ÆL har været igår/idag.

hvornår tester du?  

Torsdag var i går. Jeg skal have mens d. 21, så jeg må nok vente. Hvornår kan du teste? 

Vi havde desværre ikke mulighed onsdag og torsdag. I nat vågnede jeg og havde rigtig ondt i maven. Ved ikke om det er godt eller dårligt ��

Anmeld Citér

13. december 2019

Anonym trådstarter

ni skriver:

Torsdag var i går. Jeg skal have mens d. 21, så jeg må nok vente. Hvornår kan du teste? 

Vi havde desværre ikke mulighed onsdag og torsdag. I nat vågnede jeg og havde rigtig ondt i maven. Ved ikke om det er godt eller dårligt ��

Okay, forventet mens her omkring d. 23 dec. 

men de to andre gange jeg var gravid, testede jeg svagt positiv 3+1, så prøver nok at teste omkring på tirsdag 

ja okay, det ved jeg heller ikke 

Anmeld Citér

13. december 2019

Anonym

Anonym skriver:

Okay, forventet mens her omkring d. 23 dec. 

men de to andre gange jeg var gravid, testede jeg svagt positiv 3+1, så prøver nok at teste omkring på tirsdag 

ja okay, det ved jeg heller ikke 

Ej hvor spændende.. Jeg vil også prøve at teste tidligere, men jeg ved ikke hvor tidligt?? 

Har I forsøgt længe? 

Anmeld Citér

13. december 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ej hvor spændende.. Jeg vil også prøve at teste tidligere, men jeg ved ikke hvor tidligt?? 

Har I forsøgt længe? 

Ja 

altså det eneste der er ved at teste TIDLIGT, er at man kan fange en bio (dvs. at mens kommer 4+0 alligevel fordi at ægget ikke har sat sig ordenligt fast. Så den risiko kan der jo være, det skal man være klar over

jeg køber babyplan tests, de tidlige (de måler fra 10 mlU/ml) så de er mere følsomme. 

hvornår forventer du mens? 

nej  er meget fertil. 
min datter kom i første forsøg (hun er 2,5 år til februar) 

blev gravid i april - kondomet sprang (og havde præcist ÆL den dag)

endte desværre i spontan abort i uge 5.

vi aftalte første ÆL i august, så prøver vi, og bum 8 dage efter ÆL i august var testen positiv

hjerte gik desværre i stå i uge 8  så fik en medicinsk abort 3 okt. og har så først fået min først ÆL nu her 2,5 måned efter MA’en fordi min cyklus har været fucket helt op, efter MA’en.

har på fornemmelsen at jeg er gravid igen nu her,  men må lige vente 4 dage med at teste  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.