Julefilm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. oktober 2009

Karo

Den anden lørdag i december har vi en tradition med min famillie, hvor vi mødes, spiser æbleskiver, drikker gløg, ser en julefilm og derefter spiser fondu.

Da december jo er en rigtig julefrokost måned, er meningen med denne tradition at man ikke behøver at være helt appelsin fri når man kommer og hvis man har lyst til at flade ud på sofaen er dette helt iorden. En rigtig dejlig tradition

Hvert år er det en ny der står for julefilmen og i år er det min tur. Derfor ville jeg høre om nogle af jer har en god ide til en god julefilm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

eirene

Vi har Polarekspressen. Det er godt nok en tegnefilm, men den er rigtig sød og det er et must for os at se den ved juletid.

Anmeld

22. oktober 2009

Mca<3

eirene skriver:

Vi har Polarekspressen. Det er godt nok en tegnefilm, men den er rigtig sød og det er et must for os at se den ved juletid.

ELSKER DEN ..   DEN SKAL VI SE HERHJEMME HVERT ÅR ,,,   FØR ER MAN IKKE I JULESTEMNING ..

Anmeld

22. oktober 2009

Tullebobs

Jeg kan anbefale: "Tror du på julemanden?" (der er også en 2'er og en 3'er) og min alltime fovourite "Miraklet på manhatten"

Anmeld

22. oktober 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Mine absolutte yndlingsjulefilm er Alene hjemme 1 og 2,men Fars fede juleferie er nr. 1...den SKAL jeg se hvert år

Anmeld

22. oktober 2009

FrkT

Når det er sådan noget familiehalløj, så vil jeg helt klart anbefale dig "Nøddebo Præstegård" (versionen fra 1974). Den er bare fantastisk at se til jul synes jeg. Men som en anden også nævnte er der også "Dyrlægens plejebørn", som også er en rigtig sød klassiker. Og så er der selvfølgelig også "Far til fire i byen", som jo altid er god.

Er du ikke så meget til de gamle danske film, så vil jeg anbefale dig "A Christmas Romance", som er en rigtig sød julefilm med Olivia Newton-John. Og så også "Tror du på julemanden" - både 1'eren og 2'eren. "Alene hjemme"-filmene er også et hit i min verden. Og "Mission Julegave" er altså ret så skæg også

Anmeld

22. oktober 2009

4kløver

Jeg syndes at et juleeventyr er en god film og den skal selvfølig være med muppet show  så kan alle være med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.