lyder det åndsvagt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. oktober 2009

CarinaSB

Mig og min veninde snakkede idag .. og vi har en fælles veninde som hun syntes er grim .. Så siger jeg til hende at hendes personlighed gør hende smuk .. hvor efter min veninde bare er flad af grin .. for det kan man bare ikk sige ..

så nu er mit ? kan man sige det og lyder det åndsvagt??

Knus carina som åbenbart er dum men syntes at det kan man godt sige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

RumlesMor

Jeg er åbenbart også dum - for jeg kunne finde på at sige det samme.  Jeg har en veninde som er det sødeste og mest omsorgsfulde menneske jeg kender, hun er altid smilende og klar til at hjælpe folk omkring sig. Dejlig positiv. Desværre har hun et knapt så kønt smil, og går skævt - så folk kommenterer ofte hendes udseende (bag hendes ryg). Men jeg synes hun er smuk, jeg ser alt det gode hun gør, hendes flotte hår og hendes slanke figur.

Jeg tror det er hendes personlighed, der gør at jeg ser bort fra de ting, fremmede først ligger mærke til.

Anmeld

22. oktober 2009

RumlesMor

Hov - kom til at trykke to gange - så sletter lige indholdet fra denne.

Anmeld

22. oktober 2009

nanaz

syns helt bestemt godt at man kan sige det... ville jeg også ku ha fundet på... syns det en rigtig flot og skøn ting a du siger sådan... det tager jeg hatten a for, for det ikk altid nemt hva man ska sige i den sammenhæng så det syns jeg sku kun var genialt.. ;D så nej du ikke dum..

Anmeld

22. oktober 2009

pipsen

Jeg er en af dem, som synes skønhed er meget overvurderet... foretrækker et ansigt med historie og karakter - det er da langt mere spændende at kigge på. Og jo personens karakter, udstråling osv. kan sagtens overstråle et par skønhedsfejl

Anmeld

22. oktober 2009

anna-jonas

CarinaSD skriver:

Mig og min veninde snakkede idag .. og vi har en fælles veninde som hun syntes er grim .. Så siger jeg til hende at hendes personlighed gør hende smuk .. hvor efter min veninde bare er flad af grin .. for det kan man bare ikk sige ..

så nu er mit ? kan man sige det og lyder det åndsvagt??

Knus carina som åbenbart er dum men syntes at det kan man godt sige

Synes da at det er det helt rigtige at sige................Du er IKKE dum, men klog og medmenneskelig.

Anmeld

22. oktober 2009

Vingummien

Syntes det er rigtig sødt at sige, det kan jeg ikke se noget forkert i

Hvis din anden veninde havde hørt det så var hun nok brudt sammen i tåre fordi du sagde noget så sødt

Det er jo det indre der tæller, venner/ veninder kærester eller ej, så skal man ikke gå efter hvordan folk ser ud.

Selvom man nok selv gør det nogen gange hvis det er en man ikke kender

Anmeld

22. oktober 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Sikke en god veninde, der sådan sidder og bagtaler en veninde der ikke er til stede.

Og nej, der er intet galt i at sige, at skønhed også kan komme indefra.

Anmeld

22. oktober 2009

oo

jeg kan godt se hvorfor din veninde griner, for ved at sige sådan siger du samtidig at ja, du er grim! men din personlighed er fin.

Samtidig syntes jeg jo det er skide ærgeligt at man går rundt og tror, at det eneste der er vigtigt for ens liv er ens smukke ydre, så jeg syntes da sagtens du kan sige til din veninde, at det fx ikke er noget du rigtig tænker over, fordi hendes personlighed og den veninde hun er for dig, gør hende smuk i dine øjne. det ville jeg syntes var et enormt kompliment at få selv!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.