Lidt pinligt spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2019

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Undskyld jeg fik stavet forkert  jeg har denne på billedet som er købt på apoteket man kan få rigtig mange udgaver af den. Prøv at goggle den så står der en masse. Jeg blev anbefalet det på grund af rifter på skamlæber af en gynækolog 

Tak. Den vil jeg prøve. Den er ihvertfsld noget billigere end den anden der blev foreslået 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2019

MEF

Zink salve udtørre huden. Det er derfor det virker på røde numser, fordi det fjerner fugten og dermed ble dermatit (blenumse). Det tror jeg bestemt ikke er rart at smøre på kønsdelene. Zink virker ikke helende, men udtørrende.

Slimhinder som man har ved skamlæberne er imponerende gode til at hele, pga den naturlige bakterie flora og fugten. Jeg ville lade være med at forstyrre helingen og holde mig fra at smørre med noget.

Anmeld Citér

10. december 2019

Ano18

Man anbefaler ikke at smøre med noget på skamlæberne når man har rifter fra en fødsel. De kan være så dybe de skal syes, men tænker ikke det er sådan i dit tilfælde. 

Anmeld Citér

10. december 2019

Anonym trådstarter

Ano18 skriver:

Man anbefaler ikke at smøre med noget på skamlæberne når man har rifter fra en fødsel. De kan være så dybe de skal syes, men tænker ikke det er sådan i dit tilfælde. 

Nej umiddelbart tænker jeg heller ikke at det skal sys. Godt nok er den dyb. Men den bløder slet ikke som jeg da vil forvente den havde gjort hvis den skulle sys 

Anmeld Citér

10. december 2019

Anonym trådstarter

Ano18 skriver:

Begynder faktisk at blive i tvivl om hvorvidt den skal sys selvom den ikke bløder. Den er ca 5 mm dyb. Hvor dybt skal noget være før man syr 

Anmeld Citér

11. december 2019

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

Tak. Må en tur på apoteket i morgen 

Husk at købe den barierecreme til intim brug

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.