Nu har der været debat i sidste indlæg. Så det her indlæg er kun positivt, så vi alle kan komme i god stemning her optil jul og nytår.
Vi har forsøgt siden september at få et barn igen, for jeg vil gerne nå at få to mere, inden jeg bliver for gammel (ifølge mig selv - hvad der er passende for mig) til at få flere børn. Så vi forsøger. Men jeg føler mig slet ikke alene i min krop, har ikke haft den følelse andre måneder og lige den her måned har vi ikke haft været sammen dagligt ved ægløsning, men hver 3-2 dag. Men har ramt dagen før ægløsning og ægløsning (ifølge app) og ved godt man ikke kan bruge app, men jeg har ikke lavet ægløsningtest og min mens er altid regelmæssig.
Jeg har taget nogen test (alt for tidligt) men der er skyggestreger på dem alle og igår var den skygge meget mere tydelig end de andre! Men stadig så svag jeg ikke kan vurdere om der er farve i eller ej. Men de kommer indenfor 3 minutter, så ikke fordi de ligger længe. Med min datter kunne jeg teste positiv 3+0, så normalt at ægget kan sætte sig 2+5, som igår hvor jeg fik en tyderligere skyggestreg end de andre. Jeg har en klump i halsen og har jeg haft de sidste par dage, det har jeg ikke haft andre måneder og er ikke fordi jeg hele tiden tænker på graviditet for jeg går faktisk og siger til mig selv, at den var der ikke de andre måneder, så hvorfor nu. Men jeg har en følelse af, at jeg ikke er alene.
Vil i fortælle om jeres følelser inden positiv test?
Og vil i mene det er et godt tegn med de skyggestreger? Ved godt i ikke kan sige noget om man er gravid eller ej, men bare om i personligt ville tage det som godt tegn! Jeg er ved at springe indeni og jeg vil bare gerne have 2 streger og hellere igår end idag!
Jeg går og stirrer på alle der har babyer, fordi jeg os vil have og har taget mig 4 år at overtale min mand til en til! Så må godt ske nu!!!!

Anmeld
Citér