Hjælp, er denne ÆL test positiv? Ligner ikke andre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. december 2019

ria1989

Hejsa.

Jeg har for længst købt nogle ægløsningstests og som I kan se, så har de sidste overskredet "exp"-datoen...

Men den viste som på billedet - altså 2 ens streger, dog ikke så tydelig som de, I andre har postet.. Hvad tænker I?

Og har andre oplevet 2 ens, men noget utydelige streger?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2019

Rockertand

ria1989 skriver:

Hejsa.

Jeg har for længst købt nogle ægløsningstests og som I kan se, så har de sidste overskredet "exp"-datoen...

Men den viste som på billedet - altså 2 ens streger, dog ikke så tydelig som de, I andre har postet.. Hvad tænker I?

Smid dem ud og brug nogle bedre.

Anmeld Citér

2. december 2019

ria1989

Rockertand skriver:

Smid dem ud og brug nogle bedre.

Det var en ærgerlig besked at give, synes jeg.

Har netop fået oplyst, at det også er et kendt mønster (og et godt tegn) og intet har med selve ÆL-testen at gøre og at man ikke skal give så meget for udløbsdatoen (særligt ikke, når det ikke er mere end her)

Anmeld Citér

3. december 2019

Nelliespurv

Profilbillede for Nelliespurv
ria1989 skriver:

Hejsa.

Måske svare hun lidt hårdt på det men du spørg fordi du ikke selv kan se det=dårlig test

Jeg kan ikke se det da farven er grå og ikke lyserød som den plejer  men jeg  for at den er positiv 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.