Nyt køkken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2019

Venica

Jeg vil altså også slå et slag for ikea, hvis i leder efter et budget venligt køkken i fin kvalitet. Mange steder på nettet kan du finde firmaer der decideret “hacker” med snedkerede fronter og skuffer til et ganske almindeligt ikea korpus (Skabene). Dette er fordi Ikeas kvalitet er af nogenlunde samme standard som diverse andre køkkenpeoducenter Idag. Vil du opgradere og have det lidt mere lækkert, så køb en bordplade og evt. Greb og armatur osv. Andet steds. Men Ikeas kvalitet er altså ganske fin og bestemt til prisen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2019

Anonym trådstarter

M O R til J Vega skriver:

Ikea er kvaliteten blevet bedre, men prisen er også sat op. 

kvik har var såååå dårlig erfaring med, som VIRKELIG dårlige, også venner og familie. 

vi kan varmt anbefale HTH, og de er til at forhandle med. Vi forelskede os i et køkken til 45000,-, men ville kun bruge 30000,- så vi endte på 31600,- med hårde hvidevare 

Hold da op, vildt nok 

hvor mange m2 er jeres køkken så? 

Anmeld Citér

26. november 2019

Anonym trådstarter

Venica skriver:

Jeg vil altså også slå et slag for ikea, hvis i leder efter et budget venligt køkken i fin kvalitet. Mange steder på nettet kan du finde firmaer der decideret “hacker” med snedkerede fronter og skuffer til et ganske almindeligt ikea korpus (Skabene). Dette er fordi Ikeas kvalitet er af nogenlunde samme standard som diverse andre køkkenpeoducenter Idag. Vil du opgradere og have det lidt mere lækkert, så køb en bordplade og evt. Greb og armatur osv. Andet steds. Men Ikeas kvalitet er altså ganske fin og bestemt til prisen. 

Men hvordan er det så lige med komfur og ovn osv , er det ikke noget med IKEA har deres egne mål? Så man ikke bare kan tage andre ovne mm

Anmeld Citér

26. november 2019

M O R til J Vega

Anonym skriver:

Hold da op, vildt nok 

hvor mange m2 er jeres køkken så? 

15m2 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

26. november 2019

Anonym trådstarter

M O R til J Vega skriver:

15m2 

Wauw hvor er det flot! 

Anmeld Citér

26. november 2019

Lulu86

Profilbillede for Lulu86
Anonym skriver:

Men hvordan er det så lige med komfur og ovn osv , er det ikke noget med IKEA har deres egne mål? Så man ikke bare kan tage andre ovne mm

Jeg har lige købt ikea køkken sidste år (dog med kvik bordplade fordi jeg ikke kunne få den farve jeg ville i ikea). Og jeg synes nu det er ret lækker kvalitet til pengene, og helt klart det værd for mig.

Alt andet end selve køkken er købt andre steder og sat ind uden problemer (vask, kogeplade, kølefryseskab, ovn, opvaskemaskine.. og emhætte selvom den er fri på væggen og dermed ikke relevant)

Anmeld Citér

26. november 2019

Venica

Anonym skriver:

Absolut ikke. Du kan købe de hårde hvidevare du ønsker andet steds. Det hele rimelig standard på mål. Dog skal man selvfølgelig lige tjekke efter :-)

Anmeld Citér

26. november 2019

M O R til J Vega

Anonym skriver:

Wauw hvor er det flot! 

Mange tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.