Underbukser ud over bleen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.600 visninger
10 svar
3 synes godt om
25. november 2019

Tinstin

Hejsa.

Min dreng på 2½ er ved at være rigtig god til at tage sit tøj af og på selv og derfor tænker jeg, at vi skal til at stoppe med at bruge bodystockings og gå over til underbukser/boksershorts, som han selv kan tage af og på.
Han bruger stadig ble og det ser ikke ud til, at han bliver renlig foreløbig.

Mit spørgsmål er så, om sådan nogle underbukser passer ud over en ble?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2019

Lefrica

Profilbillede for Lefrica

Min datter er samme alder - vi køber bare underbukserne en str større, så passer de super fint uden på bleen  

Anmeld Citér

25. november 2019

Lisette W

Vi gik over til boxershorts ved str 92/98 ved den ældste. Han ville gerne selv kunne tage tøjet af og på, og det gik fint med ble under. Min yngste på 1,1/2 er nu i overgangsfasen, nogle gange body andre gang boxershorts

Anmeld Citér

25. november 2019

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg spørger af ren nysgerrighed: hvorfor bruger man underbukser uden på en ble?  

Anmeld Citér

25. november 2019

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

rigtig god ide.
Vi blev bedt om at købe underbukser i forhold til selvhjulpenhed..
han er 3 - går stadig med ble - og underbukser.  

Anmeld Citér

25. november 2019

asphodel

EKAB skriver:

Det er en smags sag. Babyerne starter jo også med at have bodystockings udover bleerne. Da vi stoppede med at bruge bodystockings, så fik vores datter som en ren selvfølge underbukser på i stedet.

Anmeld Citér

25. november 2019

Lisette W

EKAB skriver:

De holder bleen bedre på plads når de ikke længere bruger en body. Jeg tænke til at starte med at det ikke var nødvendigt, men efter en række uheld fandt jeg ud af at boxershorts hold Vi en på plads. Muligvis findes der også bleer der sidder bedre så det ikke er nødvendigt

Anmeld Citér

25. november 2019

Soonmom

EKAB skriver:

Holder bleen på plads og undertrøjen på plads 

Anmeld Citér

25. november 2019

Soonmom

Alm bokseshorts i samme størrelse som tøjet kan sagtens gå underbukser er mange gange store  

Anmeld Citér

25. november 2019

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Nameit laver i hvert fald hvor det er plads til ble

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.