De unge mødre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

711 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. oktober 2009

LouiseNielsen

Hvem ser det, og hvad er jeres mening om de forskellige og om selve programmet?

Og hold lige en ordenlig tone, Pige....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

Honningblomst

Jeg har set nogle af programmerne for lang tid siden..jeg synes det er sørgeligt at se og jeg synes mere det skulle hedde de stakkels børn af nogle unge mødre..

Men altså, jeg får det bare skidt af at se på det og begynder at sidde og finde en masse grunde til at disse mødre er og gør som tilfældet.

Knus Eva.

Anmeld

21. oktober 2009

LotteN

Jeg ELSKER og se det... og ser det, når jeg husker det...!

Jeg syens måske Eva dømemr lidt for meget alle over en kamp.Nogle af mødrene burde nok ikke have børn, men synes også der er andre der klare det rigtig flot...!

Anmeld

21. oktober 2009

LouiseNielsen

Må da lige komme med min egen mening....

Jeg ser det også stort set hver gang.. Jeg syntes det er smadder ærgeligt at mange af pigerne har det "ry" som dårlige mødre. For vi ser så lille en procent del af deres hverdag at jeg ikke mener man kan dømmme dem ud fra det. Når det så er sagt, så gør jeg det da også selv, og jeg bedømmer dem jo ud fra de mindste ting.... Men jo der er helt klart nogen af dem som er MEGET beder mødre end andre! Og nogen af dem skulle nok have ventet med at få børn....

Anmeld

21. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg kan desværre ikke se det, fordi jeg ikke har de fine kanaler fra storbyerne hehe

MEN jeg syntes det er sjovt og jeg så det, da jeg kunne.

Jeg syntes også det er svært at tænke på, at de vælger meget lidt velovervejede mødre, så det giver nok et lidt skævt billede af unge mødre.

Anmeld

21. oktober 2009

Sees

LouiseLarsen skriver:

Må da lige komme med min egen mening....

Jeg ser det også stort set hver gang.. Jeg syntes det er smadder ærgeligt at mange af pigerne har det "ry" som dårlige mødre. For vi ser så lille en procent del af deres hverdag at jeg ikke mener man kan dømmme dem ud fra det. Når det så er sagt, så gør jeg det da også selv, og jeg bedømmer dem jo ud fra de mindste ting.... Men jo der er helt klart nogen af dem som er MEGET beder mødre end andre! Og nogen af dem skulle nok have ventet med at få børn....

Jeg ser det også hver uge, og jeg giver dig ret i at det er så lille en procentdel af deres hverdag, vi ser, så jeg synes det er svært at dømme dem.
Jeg synes nogle af dem tager nogle dumme valg og beslutninger - Men hvem gør ikke det, på et eller andet tidspunkt i deres liv ?
Jeg har også taget nogle belsutninger, som jeg synes var bedst for mig og Emil,  på tidspunket, men som andre har synes var helt hen i vejret. Nogle valg har jeg fortrudt, andre er er jeg glad for at jeg har taget.
F.eks. Malou Stella .. Synes ikke hun er verdens bedste mor, og synes tit hun takler Tino forkert, men det er HENDES valg, og måske kommer det til at bide hende selv i røven en dag, at hun har valgt at gøre sådan, og måske kommer det til at vise sig, at det var det bedste for hende og Tino.

Anmeld

21. oktober 2009

tumle81

Jeg er stor stor fan af de unge mødre, og ser det hver uge hvis jeg kan komme til det

Synes også der er nogle af dem som er helt hen i vejret, mens andre klarer det fint. Vi ser jo, som mange andre siger, kun en lille bitte del af deres hverdag og det er dumt at dømme dem kun udfra det...

Knus Kathrina 39+1

Anmeld

21. oktober 2009

sarahb

jeg ser det også altid...
jeg synes camilla er SUPER sej og hun er en super mor og kærest.. og så har hende og christian den sjoveste humor...

Malou stella har oppet sig... så synes hun r ok..
Hende den nye med tvillinger forstår jeg ikk.. Hun er så bange for hendes tvillinger skal dø som da hun var gravid tidligere og der skal ske noget med dem og så tænder hun en smøg og pulser derud af.. Der kan jeg godt sidde og banke mit hoved ind i vægen...
så er der hende der er gravid der bor hos hendes mor med det lange hår.. Ja man kan da godt se hvor datteren har sit blanke jeg fra.. men tror bestemt hun vil yde sit bedste i rollen som mor.
Inge, hun er sød, med hendes træningsbukser godt bagland hun har sig det klarer hun nok..
hende med Isabella klarer sig da også godt, og benno er da en guttermand
ja ellers kan jeg ikk lige komme i tanke om flere på stående fod

Anmeld

21. oktober 2009

Vingummien

Jeg kan så skrive under på et par stykker osm virkelig ikke burde have børn som har været med og er med, en kender jeg til og en bor jeg tæt på og nej nej nej nej altså

Men dem jeg ikke ved hvem er kun derfra kan jeg altså tit kun grine af, syntes hende der er gidt, nu kan jeg ikke huske hendes navn, men de vist 4 unger, 3 drenge og en pige, bor i hus hun var i retten fordi hun havde snydt med kontanthjælp, syntes de er seje og virker til at de bare har tjek på det med at være forældre.

Anmeld

21. oktober 2009

hc=k

Jég har ikke meget at sige andet end at jeg eeeeeelsker det program, jeg kan godt ryste lidt på hovedet af nogle af pigerne, men nå ja vi er jo ikke alle ens. Jeg er dybt afhænig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.