Jeg var til scanning i dag :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. oktober 2009

hc=k

Ja godt nok var det ikke mig der skulle scannes.
Det var min storesøster som er gravid i 21. uge og venter barn nr 2.

Jeg var så heldig at jeg fik lov til at komme med ind og se det lille uvidunder og hold da op en følelse at sidde der på sidelinjen, jeg har kun været med da jeg selv skulle scannes og dengang var der ikke tåre eller overvældende følelser, men mere bare en paf følelse hehe. I dag sad jeg og sukkede og tuedede da jeg så det her lille væsen i maven på min søster, det var en perfekt baby i den helt rigtige størrelse og sprællede rund derinde.

Til sidst spurgte de 2 der scannede hende så " har i noget i vil spørge om?" og min søster spørger så om de muligvis kunne se hva kønnet var, Det ville hun da gerne lige tjekke og ganske rigtig som jeg havde gættet for 16 uger siden så var det en lille pige der svømmede rundt derinde. Det var bare en skøn oplevelse og jeg glæder mig til jeg skal med til fødslen af min nye lille niece.

Hilsen Henriette som føler sig super heldig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

Svenne

Sikke et dejligt og positivt indlæg.. Det må være skønt for din søster at have en som dig at tage med
Jeg var selv til scanning for første gang i mandags. Det var helt underligt at se den lille der på skærmen, og jeg har det stadig som om det slet ikke var mig, der blev scannet. Da lægen ikke rigtig kunne komme til at måle nakkefoldet, vil han gerne scanne mig igen 10 dage efter. Og egentlig føler vi os lidt heldige, for så får vi lov at ae den lille igen

Svenne, 11 + 4

Anmeld

21. oktober 2009

Svenne

Svenne skriver:

Sikke et dejligt og positivt indlæg.. Det må være skønt for din søster at have en som dig at tage med
Jeg var selv til scanning for første gang i mandags. Det var helt underligt at se den lille der på skærmen, og jeg har det stadig som om det slet ikke var mig, der blev scannet. Da lægen ikke rigtig kunne komme til at måle nakkefoldet, vil han gerne scanne mig igen 10 dage efter. Og egentlig føler vi os lidt heldige, for så får vi lov at ae den lille igen

Svenne, 11 + 4

ups, der ramte jeg vidst det forkerte bogstav.. Der skulle selvfølgelig stå SE og ikke AE

Anmeld

22. oktober 2009

hc=k

Svenne skriver:

ups, der ramte jeg vidst det forkerte bogstav.. Der skulle selvfølgelig stå SE og ikke AE

Jeg kan godt huske den følelse af held hver gang man fik en ny tid til at se babyen

Jeg fik 2 ekstra scanninger med min søn fordi jeg var i en sårbarhedsgruppe på skejby pga. ADHD. Det var fantastisk at kunne følge med.

Anmeld

22. oktober 2009

Betina88

Et stort tillykke til din søster .. Så er hun jo fin og rask den lille prinsesse ,..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.