Valmed positiv, clear blue negativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

996 visninger
2 svar
1 synes godt om
10. november 2019

Marilar1992

Hej alle sammen. Vi har prøvet siden maj, og har en bio i rygsækken. Jeg skulle være 3+6 idag, såfremt jeg er gravid �� jeg har taget ikke mindre en 4 positive valmed test. 3 blev positive efter tid, men idag var der en fin lille lyserød streg efter 2 minutter. Jeg havde en clearblue digital liggende, den med uge indikator - den sagde ikke gravid. �� Jeg bliver vanvittig af ikke at vide om jeg er købt eller solgt, og kan læse mig frem til at clearblue ellers skulle være temmelig sikker og præcis. Nu er forvirringen total ��

Er der nogle der har oplevet samme scenarie?

-Jeg har forresten ømme dutter og kvalme, men det kan jo snildt være ren indbildning. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2019

Sb1190

Jeg har også testet positiv med en valmed, men til min blodprøve idag var den negativ. Har læst om mange der er blevet snydt med test fra valmed�� tag evt til lægen og få lavet en blodprøve, så bliver du sikker. ����

Anmeld Citér

16. november 2019

Marilar1992

Sb1190 skriver:

Jeg har også testet positiv med en valmed, men til min blodprøve idag var den negativ. Har læst om mange der er blevet snydt med test fra valmed�� tag evt til lægen og få lavet en blodprøve, så bliver du sikker. ����

Tak for svar . Jeg har nu taget MANGE test af forskellige mærker, alle viser det samme - jeg er gravid, clear blue slog også ud denne gang, var nok bare ikke langt nok  henne til det kunne måles ❤️første gang. ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.