det KØRER bare idag, og selvom jeg har viiiiiildt ondt i maven, så er jeg bare så glad og tilfreds med mig selv!
Det starter med, at jeg er til forelæsning i mine kvindestudier. dette fags eksamen består i, at vi i løbet af semestret skal skrive tanker omkring de tekster vi skal læse til undervisningen. Ret hurtigt kommer jeg meget tæt på min underviser, Clara, i de journal indlæg på nettet, idet jeg fortæller hende om hele vores kamp for at få barn og hun derefter fortæller, at hun ved hvor ondt det gør, og at hun idag har tre voksne døtre - alle adopterede. nåh men på holdet går der 3 unge mænd som allesammen er ude af stand til at forholde sig til kvinders historie og hver eneste onsdag bitcher de over de tekster vi læser (altså...faget hedder "Inventing HER land", så det burde ikke komme som den store overraskelse, at der er kæmpe fokus på kvinder, tsk tsk
), nåh men for at sætte dem på plads, siger Clara så, at der faktisk var en af deres medstuderende der havde en meget stærk analyse af digtet i form at kvindens seksuelle undertrykkelse og frigørelse. Jeg blev heeeelt rød i bolden, for det var mig. men jeg har jo en pagt med mig selv om ikke at tale på uni
, så jeg sad bare og hm hmmmede den ved det bagerste bord. Men jeg var sørme stolt over at blive brugt af underviseren til at tilbagevise andres dårlige analyser. NÅH, da jeg kommer hjem, har hun sendt mig en mail igår aftes (som jeg først ser idag), hvor hun skriver "Sometimes I wish you were my only student" og "I wish this was a course with grades, so I could give you a really good one at the end of the semester". jeg dinglede rundt på en sky og overfaldt Søren da han kom hjem med blær om min uendelige viden 
Her til aften har jeg så fået en mail fra min bachelorvejleder, der har set på et par sider af min opgave (den skal afleveres 1/11) og hendes kritik er vildt positiv og de punkter hun mener jeg skal arbejde med, er noget jeg allerede er igang med at skrive.
Endelig føler jeg, at selvom jeg ikke er ret god til at lave babyer, så er der noget jeg har styr på og er TOTAL NEDE med
jeg måtte bare lige dele det med nogen, for Søren har lukket døren ned til stuen, så han ikke skal høre mere på mig i aften 
Anmeld