Lort!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.189 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. november 2019

Anonym trådstarter

Så skete det jeg håbede aldrig vilde ske, jeg har fået nok og magter ikke mere vores forhold med to børn på 1-4 år kan jeg ikke mere, omkostningen er for store 

Shit hvad nu? Er der et sted jeg kan se hvordan man gøre? Med at gå fra hinanden? Altså når man har børn? 

Jeg er ked af det, men fnme også lettet det er ligesom trykket er faldet af min bryst nu skal vi så bare få en hverdag op at køre uden at skade børnene for meget 

hvordan har i fordelt jeres samvære? Jeg tænker deres far vilde ha 7/7 men er det realtisk?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2019

AnoMor

Anonym skriver:

Så skete det jeg håbede aldrig vilde ske, jeg har fået nok og magter ikke mere vores forhold med to børn på 1-4 år kan jeg ikke mere, omkostningen er for store 

Shit hvad nu? Er der et sted jeg kan se hvordan man gøre? Med at gå fra hinanden? Altså når man har børn? 

Jeg er ked af det, men fnme også lettet det er ligesom trykket er faldet af min bryst nu skal vi så bare få en hverdag op at køre uden at skade børnene for meget 

hvordan har i fordelt jeres samvære? Jeg tænker deres far vilde ha 7/7 men er det realtisk?

Vi gik fra hinanden da sønnen var 4 mdr gammel. Så jeg ammede stadig og samværet var selvfølgelig ikk så stort i starten af grund. Men far kunne til hver en tid komme og se sin søn hvilket han også gjorde flere gange om ugen. 

da han blev 1 år begyndte vi på overnatninger. Først hver anden weekend (far kom stadig flere gange om ugen i dagtimerne) også satte vi gradvist overnatningerne op. Da han blev 2 år begyndte vi på 7/7. Nu er han 4 og det fungerer stadig rigtig godt. 
men børn er forskellige og man skal mærke på sit barn hvad der er bedst for det. Ikke alle børn kan klarer 7/7 i så tidlig en alder. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.