Opskrift ynglings julesmåkage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
12 svar
1 synes godt om
4. november 2019

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nu er det jo snart tid til julebagning, så hva er jeres ynglings opskrifter, på jeres ynglings småkager? Vh Stine 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2019

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

jødekager og svenske chokoladesnitter er bestemt mine ynglings

Anmeld Citér

4. november 2019

Miti's mama

$250 Neiman Marcus chocolate chip cookies ( https://cooking.nytimes.com/recipes/9465-the-250-cookie-recipe). 'Chocolate bar' skal erstattet med Mars bar (fryses og rives) 

Anmeld Citér

4. november 2019

StineW79

Mulllesmor skriver:

jødekager og svenske chokoladesnitter er bestemt mine ynglings

Jødekager er self en self Det er en klassiker, her hjemme.

Hvis du har en god opskrift, på de andre, må du meget gerne dele! Vh Stine 

Anmeld Citér

4. november 2019

StineW79

Miti's mama skriver:

$250 Neiman Marcus chocolate chip cookies ( https://cooking.nytimes.com/recipes/9465-the-250-cookie-recipe). 'Chocolate bar' skal erstattet med Mars bar (fryses og rives) 

Ka se den minder meget om mine cookie. Jeg plejer dog bare at hakke min marsbar, i mindre stykker og har aldrig frosset den. Vh Stine 

Anmeld Citér

4. november 2019

Miti's mama

StineW79 skriver:

Ka se den minder meget om mine cookie. Jeg plejer dog bare at hakke min marsbar, i mindre stykker og har aldrig frosset den. Vh Stine 

Det kan man også, synes bare det er nemmere at rive den for at få stykkerne små nok, og det kan kun lade sig gøre hvis den er frossen  men den er lækker!

Anmeld Citér

4. november 2019

Birthdaybaby

Jeg elsker(!!) valdemarsros opskrift på pebernødder og giver den gas med ekstra krydderier fra morteren og ingefær. 

derudover laver vi altid vanillekranse og farmors sprøde klejner. Brunkagerne står min far for, dem kan jeg ikke hamle op med. 

Anmeld Citér

5. november 2019

BelieveInMe

Vi (jeg..?) ELSKER fedtebrød! Og så er de alt for nemme at lave  Jeg må ærligt indrømme at jeg hurtig bliver træt af klassikerne.. Men jeg bruger generelt Bagenørdens opskrifter.. Også hendes pebernødder.. De sidder lige i skabet 

Anmeld Citér

5. november 2019

2017morigen

Her er det en opskrift på kanelsmåkager, som min onkel fik lokker ud af en gamle dame som barn. 

Jeg finder opskriften op af dagen

Anmeld Citér

5. november 2019

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Nu er det jo snart tid til julebagning, så hva er jeres ynglings opskrifter, på jeres ynglings småkager? Vh Stine 

herhjemme er vi vilde med  Amerikanske nøddesmåkager. Både manden og datteren mener ikke det er rigtig jul uden. Vi laver dem så med to teskeer i stedet. Vi er også ret glade for at lave cornflakes-toppe.

Nu er det godt nok ikke hjemmebag, men for mig er det heller ikke rigtig jul uden julegrise (honningkager med lyserød glasur) - hvilket ikke kan fås i København 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.