Pcos, infertilitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2020

Liljen

Æblegrød_dk skriver:

Lån bøgerne 'Spis dig gravid' og 'Bliv gravid' i forhold til Kiss-kos (alt fra ko-mælk er no-go pga hormonerne i mælken!' Min egen fertilitets-morgenmadssmoothie: et halvt æble, en halv banan, 0,5-1dl øko blåbær, en halv moden avokado, en ordentlig håndfuld frisk spinat/3klumper frossen, en god planteproteinpulver 1spiseske (her brugte jeg græskarkerneproteinpulver), hampefrøolie(omega 3) og 2teskefuld glutenfri havregryn og 1-2dl plantemælk - evt gurkemeje. Har man lidt tendens til for højt stofskifte, så tilsæt 2-3blade kål/spidskål. Velbekommen 

Ang. Folinsyre. Så anbefaler de to bøger, at man dropper det, da det er syntetisk (pga MTHFR (Google søgeordene: bliv gravid + MTHFR - så kan I læse hvorfor). Gå efter Methyl-Folat i stedet for. Omnium Pure er den eneste danske jeg kender, som er med Methyl-Folat og som også kan anvendes til graviditet. 

Håber I kan bruge overstående. Hilsen kvinden, der blev spontan gravid med kun 5% chance for naturlig ved at gøre/følge overstående

Har du andre forslag til morgenmad.har så svært ved at drikke min morgenmad. 

Spiste du så ingen brød og ingen kartofler. Hva med brune ris og fuldkorns pasta? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2020

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hej herinde

Jeg er lidt forvirret.. 

Jeg er i fertilitetsbehandling og er blevet sat på clomid, men jeg læser at mange andre er på metformin. Nogen der ved, hvorfor får ordineret clomid så hurtigt?

Jeg har tabt mig 8 kilo ved at lægge min kost om, men hvad kan jeg ellers gøre for at øge mine chancer? Kosttilskud? Jeg tager folinsyre og d-vitaminer. Er der ellers andre ting? Vi har snart prøvet i 3 år 

Jeg har også PCOS i svær grad. Når jeg er på LCHF/KETO kost har jeg fast cyklus ellers kan der gå år imellem. 
Vi kæmpede i 12,5 år inden vi stod med levende børn i armene.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.