Bløder meget mere end normalt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
4 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. november 2019

Ønskebaby2020

Profilbillede for Ønskebaby2020

Åhh... Fra den ene bekymring til den anden 
Jeg har så mange menstruationssmerter denne gang og nu her til morgen har jeg blødt igennem!!    Førvar fordi jeg kun blødte sparsomt i 3 dage, men NU bløder jeg meget med (undskyld detaljer) masser sorte klumper 
Sidst jeg blødte så kraftigt var jeg teenager! 

Jeg er 38 år og kan ikke lade være med at tænke om det er begyndelsen på overgangsalderen? 

Hvad siger i, har i oplevet pludselig at bløde kraftigere uden det havde nogen betydning? Eller... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2019

Babilooo

Kan det være en abort.?

Anmeld Citér

3. november 2019

Ønskebaby2020

Tjullehej skriver:

Kan det være en abort.?

Altså jeg havde positiv graviditetstest kort tid før min menstruation, men det har jeg også haft andre måneder hvor der ikke var ændringer 

Anmeld Citér

3. november 2019

Babilooo

Ønskebaby2020 skriver:

Altså jeg havde positiv graviditetstest kort tid før min menstruation, men det har jeg også haft andre måneder hvor der ikke var ændringer 

Ja så er det jo en abort. Du har måske været lidt længere henne denne gang eller slimhinden har været tykkere. 

hvis du konstant bliver gravid og aborterer så skal du måske have progesteron tilskud.

Anmeld Citér

3. november 2019

Ønskebaby2020

Tjullehej skriver:

Ja så er det jo en abort. Du har måske været lidt længere henne denne gang eller slimhinden har været tykkere. 

hvis du konstant bliver gravid og aborterer så skal du måske have progesteron tilskud.

Ja du har nok ret. Vi starter heldigvis med noget hjælp efter jul og nytår ♥️ Tror også det måske er progesteron mangel som er problemet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.