Ideer ønskes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. oktober 2009

TbCp

D. 31. skal vi holde familiekomsammen. Normalt er vi voksne ude at bowle men i år har vi besluttet at det skal være med børn.
Jeg skal stå for det og vi mødes til stort middags tag selv bord kl.13.
Jeg har tænkt mig at lave et par kager til kaffen efterfølgende... men derefter er jeg bare tom...

Skal finde på et eller andet vi kan lave.

Har overvejet at finde nogle petanque spil og crocket hvis vejret er til at være ude. Eller forsøger jeg at låne spillet cranium som vi kan spille inde.

Vi bliver omkring 18 voksne og 7 børn ml. 6 mdr. og 6 år
Nogle der har ideer til hvad jeg kan arrangere? Jeg er helt tom!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

TbCp

TbCp skriver:

D. 31. skal vi holde familiekomsammen. Normalt er vi voksne ude at bowle men i år har vi besluttet at det skal være med børn.
Jeg har tænkt mig at lave et par kager til kaffen efterfølgende... men derefter er jeg bare tom...

Har overvejet at finde nogle petanque spil og crocket hvis vejret er til at være ude. Eller forsøger jeg at låne spillet cranium som vi kan spille inde.

Det skal forøvrigt holdes i et fodbold klubhus

Anmeld

21. oktober 2009

mor_sabina

TbCp skriver:

Hvad med skattejagt/aktivitetsløb. Det er altid en succes at koncurrere og så bliver det jo dejligt at komme hjem til kage

Anmeld

21. oktober 2009

TbCp

mor_sabina skriver:

Hvad med skattejagt/aktivitetsløb. Det er altid en succes at koncurrere og så bliver det jo dejligt at komme hjem til kage

Det har også været oppe og vende, men det er svært med vejret på den her årstid.
Men det er stadig med i overvejelserne

Anmeld

21. oktober 2009

anna-jonas

Jeg siger bare........................godt det ikke er mig, der skal finde på. Jeg er et skvat til sådan noget.................så kan desværre ikke hjælpe dig, søde.

Knus Mette

Anmeld

21. oktober 2009

TbCp

Anna-jonas skriver:

Jeg siger bare........................godt det ikke er mig, der skal finde på. Jeg er et skvat til sådan noget.................så kan desværre ikke hjælpe dig, søde.

Knus Mette

Haha Ved heller ikke hvorfor jeg meldte mig til det... det havde dælme været nemmere bare at skulle arrangere en bowlingtur

Anmeld

21. oktober 2009

memuffin

hvad med halloween tema fest... med nogle "uhyggelige" aktiviteter.... græskar udskæring måske ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.