Positiv graviditetstest men nu negativ (babyplan)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.592 visninger
6 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. oktober 2019

Ønskebaby2020

Profilbillede for Ønskebaby2020

Jeg fik denne ret positive graviditetstest imorges og er efterhånden vant til at blive skuffet ved næste test.. Men synes den var ret tydlig når jeg kun var/er 3+2/3 

1 time efter tager jeg en ny som er fuldstændig negativ!! Er det overhovedet muligt  Eller er det bare mig som er heldig med alle test med fejl.. (det var samme type test)

Har andre prøvet det samme?? 

Vedhæfter billeder af testen (tør og våd)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2019

grinny

Hvis du kun er 3+2 har ægget jo kun lige sat sig fast så hvis du har taget en test med en times mellemrum gætter jeg på, at din urin var så “ny” at HCG ikke kunne måles

Anmeld Citér

31. oktober 2019

Soonmom

Hvorfor teste allerede og hvorfor i alverden udfordre skæbnen og teste igen allerede en time efter, der er urinen alligevel så tynd så du ikke kan bruge den til noget 

Anmeld Citér

1. november 2019

Ønskebaby2020

Profilbillede for Ønskebaby2020
Soonmom skriver:

Hvorfor teste allerede og hvorfor i alverden udfordre skæbnen og teste igen allerede en time efter, der er urinen alligevel så tynd så du ikke kan bruge den til noget 

Tidlig graviditetsteste er jo nok ikke lavet uden grund 

Det er okay du ikke forstår hvorfor 

Anmeld Citér

1. november 2019

Oddi

Profilbillede for Oddi

Jeg tror grunden til du får en negativ test 1 time efter er pga urinen er så fortyndet efter du jo så tissede for kun 1 time siden. 

Man anbefaler netop morgenurin fordi den indeholder meget urin og ikke er så vandig.

Jeg ville slet ikke miste modet hvis jeg var dig for du HAR en positiv test,  men min anbefaling vil være, hvis du ønsker at sammenligne teste, at teste én gang om dagen ( faktisk helst hver 2.-3. Dag hvis du vil se en udvikling) og så på samme tidspunkt på dagen. 

Anmeld Citér

1. november 2019

Soonmom

Ønskebaby2020 skriver:

Tidlig graviditetsteste er jo nok ikke lavet uden grund 

Det er okay du ikke forstår hvorfor 

Det er jo nok fordi de kan tjene penge på dem, mig bekendt er der ikke forskel på en tidlig test og en alm test 

Jeg forstår bare ikke at man vil give sig selv de nederlag, du fanger jo nemt en bio, får usikre teste mm

Anmeld Citér

1. november 2019

FraMalling

Soonmom skriver:

Det er jo nok fordi de kan tjene penge på dem, mig bekendt er der ikke forskel på en tidlig test og en alm test 

Jeg forstår bare ikke at man vil give sig selv de nederlag, du fanger jo nemt en bio, får usikre teste mm

Er egentlig enig med dig, men det er nu ikke helt korrekt, at der ikke er forskel - følsomheden ER større i de tidlige tests. Men med dertilhørende risiko for at fange en bio

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.