Broderi mønstre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

277 visninger
2 svar
1 synes godt om
29. oktober 2019

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Hej.

Jeg vil spørge om der er nogen der kender til et sted man kan låne/købe/hente broderi mønstre til at lave klokkestrenge med navn, fødselsvægt+længde og tidspunkt på døgnet?

Jeg har masser af garn og stof til at lave det på, men har svært ved at finde mønstre til at lave det efter.

Jeg har en faster der vil lave det for mig til begge drenge men det kræver jo et mønster.

Jeg synes at 170-500 kr for et sæt med alt er mange penge når jeg kun skal bruge mønstret derfra.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2019

serinasmor

Wampires skriver:

Hej.

Jeg vil spørge om der er nogen der kender til et sted man kan låne/købe/hente broderi mønstre til at lave klokkestrenge med navn, fødselsvægt+længde og tidspunkt på døgnet?

Jeg har masser af garn og stof til at lave det på, men har svært ved at finde mønstre til at lave det efter.

Jeg har en faster der vil lave det for mig til begge drenge men det kræver jo et mønster.

Jeg synes at 170-500 kr for et sæt med alt er mange penge når jeg kun skal bruge mønstret derfra.

https://www.pinterest.dk/search/pins/?q=broderim%C3%B8nstre%20baby&rs=typed&term_meta[]=broderim%C3%B8nstre%7Ctyped&term_meta[]=baby%7Ctyped

Anmeld Citér

30. oktober 2019

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
serinasmor skriver:

https://www.pinterest.dk/search/pins/?q=broderim%C3%B8nstre%20baby&rs=typed&term_meta[]=broderim%C3%B8nstre%7Ctyped&term_meta[]=baby%7Ctyped

Tak, jeg har prøvet at lave en Pinterest konto, og jeg prøver at søge derinde men synes det er meget rodet at kigge på...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.