Vinterovertøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. oktober 2019

Blop2

Hvornår giver i vinterovertøj på?

kan se det bliver koldere fra i næste uge, men er det stadig for tidligt med vinterovertøj?

hvad gør i og hvornår?

vi har en i børnehave og en i special klasse/dus og de er meget ude.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2019

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Blop2 skriver:

Hvornår giver i vinterovertøj på?

kan se det bliver koldere fra i næste uge, men er det stadig for tidligt med vinterovertøj?

hvad gør i og hvornår?

vi har en i børnehave og en i special klasse/dus og de er meget ude.

Jeg giver vinterovertøj på/med i børnehave når der er nattefrost. 

Min datter går i udflytterbørnehave, og er derfor udenfor det meste af dagen. Hun har pt termosæt, softshelljakke og regntøj i børnehaven. Samt halsedisse, hue og vanter. Oftest har hun softshell og halsedisse på, hue og vanter hvis det er køligere og evt termobukser. Hun har alm gummisko og termostøvler at vælge i mellem derovre. 

Det er så fint endnu. 

Anmeld Citér

27. oktober 2019

Soonmom

Mine har allerede haft flyverdragt på (dog kun en formiddag)

Jeg giver hele møjet med i morgen. Altså flyverdragt, termotøj og regntøj og så får de vinterstøvler på.

Herhjemme får de generelt flyverdragt på når det er 8-9 grader eller under. (de er 3,5 og 2,5 år) 

Anmeld Citér

27. oktober 2019

Missyou

Vi finder vintertøjet frem når vi ligger under 5 grader i dagtimerne, så tænker der går et pr uger endnu. De er fint varme i thermotøj og evt regntøj. Gummistøvler eller alm sko ☺️ En sjælden gang har de haft en hue på i år endnu.

Anmeld Citér

27. oktober 2019

Christabelle

Hvis det har været under 5 grader om morgenen, har min datter haft vinterjakke på,men det er vist kun sket 1 eller 2 gange. Den kommer først med fast, når det bliver koldt, og det synes hverken hun, eller jeg, det er endnu. 

Anmeld Citér

27. oktober 2019

Bebe89

Jeg påtænker at tage flyverdragt og varme støvler med fra i morgen. (Og selvfølgeligt termotøj, regntøj, gummistøvler og gummisko) så kan personalet selv vurdere hvor koldt det er når de skal ud - og hvor længe de skal være ude. Jeg tænker der er forskel på hvis de er ude fra morgenstunden og det har været koldt om natten og så på om eftermiddagen hvor temperaturen er steget og solen måske er kommet frem 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.