Hvorfor tages et hus af og putter op igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. oktober 2019

Anonym trådstarter

Hej. 

Vi kigger lidt på hus og noget undre mig.

Vi var lun på to huse og pludselig var de begge solgt. 

Nu er det ene så kommet på igen, hvorfor mon det? - kan det være en der har været interesseret og så fundet en fejl på huset? - eller er det et eller andet mægler trick? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2019

Hectar

Mæglerskifte er et godt bud.

Anmeld Citér

25. oktober 2019

Konjac

Profilbillede for Konjac

Eller køberen har fortrudt/ikke skaffe pengene

Anmeld Citér

25. oktober 2019

Anonym trådstarter

Hectar skriver:

Mæglerskifte er et godt bud.

Samme mægler 

Anmeld Citér

25. oktober 2019

Missyou

Det gjorde vi 1 gang da vores var tilslag. simpelthen fordi at køberen sprang fra sidste dag inden fortrydelsesretten udløb.. 

Anmeld Citér

25. oktober 2019

NCB89

Spørg mægler 

Anmeld Citér

26. oktober 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg har lige solgt mit hus, og der var aftalen at huset blev taget af boligsiden så snart der var en underskrevet købsaftale fra begge parter - men, når der ligger sådan en, er handlen stadig ikke endelig. Køber har herfra, en vis frist til at gøre indsigelser, forbehold, forhandle osv. Det er også indenfor denne frist at køber skal komme med en garanti fra sin bank.

Så der er mange ting der kan gøre at handlen ikke bliver til noget. Banken der ikke vil være med alligevel (jeg kender en del der har oplevet det, super nederen) eller noget køber ønsker at forhandle om, hvor man ikke kan blive enige eller lign. 

Og så kommer annoncen på igen.. så det behøver slet ikke handle om at der er noget galt med huset. I har de samme dokumenter til rådighed inden der er en købsaftale, som efter - diverse rapporter om husets stand, salgsopstilling osv.   Så hvis det er noget med selve huset, har køberne ikke sat sig godt nok ind i tingene inden de satte en underskrift  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.