Jeg er nødt til at høre andres syn på nogle ting, der efterhånden går mig mere og mere på. Jeg synes ikke min kæreste er nok til stede ift vores børn. Et par eksempler:
Når vi spiser morgenmad, så sætter min kæreste sig ved computeren, skrivebordet, iPad’en og spiser sin mad, mens jeg sidder ved spisebordet med vores 3 drenge. Jeg spørger tit om han ikke kommer over til os andre - 9 ud af 10 gange siger han nej og den sidste gang sætter han sig irriteret over til os andre.
Igår havde vi aftalt en tur i zoo, men det regnede og min kæreste blev ringet op af en ven, der spurgte om de skulle lave noget. Så han endte med ikke at tage med i zoo. Pga regn og vennen.
idag skulle vi lave græskarlygter med drengene, men nu har han lige sagt, at han skal mødes med en ven (shoppe+restaurant) i stedet.
Det var bare et par eksempler.
jeg bliver ked af det, for jeg føler, at han vælger sine drenge fra. Den ene er begyndt kun at snakke om ‘os fire’ (mig og drengene), hvis vi skal noget, men det er som om, at min kæreste ikke forstår det, når jeg siger det til ham.
jeg har brug for at høre om, det er mig, der er urimelig, når jeg synes, han burde være mere sammen med sine drenge - både for hans egen og deres skyld.
Anmeld
Citér