Hos os er både min ene bror og jeg skilt med børn. Vi har passet det sammen så vi i det mindste har unger i de samme weekender og resten af familien er mega mega dejlige at forsøge at lægge arrangementer i de weekender vi har ungerne
men! Falder lille fætter A's fødselsdag i en weekend og det ikke er "vores" weekend, så er det jo bare sådan. For selvfølgelig skal de ikke holde det en anden weekend når han rent faktisk har mulighed for at holde festen på dagen
Er det store ting, som kun kommer 1 gang, barnedåb, rund fødselsdag, konfirmation, bryllup osv, så bytter vi rundt hvis det er muligt med den anden forældre
og naturligvis også hvis det for 4. Gang i træk ikke går op med lille fætter A's fødselsdag.
Det er bøvlet og jeg kan godt se det er træls når der kun er dine og din brors børn i familien. Vi er heldigvis så heldige at der er børn allevegne, så ingen kommer nogensinde til at holde en fødselsdag uden nogen som helst fætre eller kusiner.
Tilføjelse : som de andre siger, hvis det er meget vigtigt for DIG at ungerne er med, så synes jeg du skal planlægge arrangementer i hans weekender. Fødselsdage kommer hvert år, og på et tidspunkt skal de nok falde i hans weekend, som sagt bytter vi heller ikke for en alm fødselsdag med mindre det er gentagende gange i træk det falder sammen. Men er det vigtigt for dig, må du jo planlægge efter det.
Anmeld
Citér