Hjælp: Rock musikvideo hvor der er et bryllup med i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.148 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. oktober 2009

DK

Hej

Jeg kan huske at have set en musikvideo fra et eller andet kendt rock-agtigt band, hvor der i videoen er et bryllup, hvor man ser en brud i lårkort komme op af kirkegulvet.

Jeg aner bare ikke hvad bandet eller sangen hedder. Er der nogen der lige ved hvad jeg taler om? Den er vist kendt nok, men fra sådan de tidlige 90'ere (tror jeg... ejj jeg ved ikke meget hva?)

Nå, men min veninde og jeg talte om videoen den anden dag, og jeg har ikke kunne lade være med at tænke på hvem i al verden det var! Det driver mig til vanvid, he he...

Så hjælp!! Hvem kan huske noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

tascia

det første der falder mig ind er bon jovi eller guns n' roses (november rain) men om det er nogle af dem, tjaa

Anmeld

21. oktober 2009

oo

ja, jeg tænker jo også straks på guns n roses "november rain" - utrolig smuk sang bortset fra det

Anmeld

21. oktober 2009

DK

Det var jo lige præcis november rain!!

Jeg vidste man straks kunne få hjælp herinde!

Tak tøser!!

Anmeld

21. oktober 2009

eirene

21. oktober 2009

Tina2

Ja, den er nemlig super fed:-)

Anmeld

21. oktober 2009

DK

Hvis jeg nogensinde skal giftes igen, så vil jeg også være slutty-bride, ha ha ha!!

Anmeld

21. oktober 2009

oo

DK skriver:

Hvis jeg nogensinde skal giftes igen, så vil jeg også være slutty-bride, ha ha ha!!

hvis jeg nogensinde skal giftes igen, skal det være med Slash (og jeg ved min mand vil have Axl, hvis lejligheden byder sig) ak og ve de ungpigefantasier jeg havde om Slash i halvfemserne

Anmeld

21. oktober 2009

Tina2

Tjuhl skriver:

hvis jeg nogensinde skal giftes igen, skal det være med Slash (og jeg ved min mand vil have Axl, hvis lejligheden byder sig) ak og ve de ungpigefantasier jeg havde om Slash i halvfemserne

Ham var jeg også bare SÅ vild med!!! Syntes han var sååå sej og dødlækker

Anmeld

22. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er simpelthen det... HVERGANG, vi taler om rock herinde, så flyder safterne med GNR

GOTTA LUV IT!!!...

Jeg tudede i ... tjaaa... 1 time eller noget, første gang jeg så videoen og jeg tudede de næste mange gange jeg så den efterfølgenende! HAHA... SYns det var SÅÅÅ synd at hun døde (når nu han ikke var gift med mig, så skulle han jo have én og jeg levede mig SÅ meget ind i det!! HIHI... )

Den teenagetid ak ve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.