Det er så tosset. Det skal lige siges at jeg stoppede med at ryge et lile års tid før pb (nr 1) gik i gang, uden problemer, og jeg har kun røget én cigaret siden da (og det var den bedste cigaret jeg nogensinde har røget)
De første år tænkte jeg ikke særlig meget over det, men nærmest i det sekund jeg blev gravid med nr to, har jeg "cravet" en cigaret. Altså ligesom når man er gravid og lige pludselig får den vildeste lyst til at spise noget, og man kan ikke finde ro før man har fået det. Sådan har jeg haft det i et år og 9 mdr nu.. jeg bliver vanvittig af at det bliver ved! Det er heldigvis ikke hver eneste dag, men "bare" flere gange om ugen. Når jeg går i byen og jeg kan lugte røg tænker jeg bare "giv mig et hiv!" Hvorfor f... stopper det ikke? Jeg har IKKE lyst til at ryge igen, ikke engang én, men alligevel tænker jeg på det hele tiden? Jeg troede først det var en af de spøjse graviditets-ting, som ville gå over. Men bettemusen er altså et år nu..
Jeg tænker ikke det er noget fysisk som nikotinprdoukter kan gøre noget ved, da jeg ligesom ikke har haft det i systemet i 5 år. Jeg ved ikke hvad jeg vil, måske det bare var rart lige at råbe det ud et sted. Det er jo ikke lige sådan en ting, der er vild forståelse for
Anmeld
Citér