Puslebord kun på dametoilet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.242 visninger
20 svar
21 synes godt om
14. oktober 2019

Tinstin

Hej.

Når man er ude i offentligheden og skal skifte sit barn, så er der næsten kun pusleborde på dametoilettet.

Hvad gør I så, hvis det er manden, der skal skifte? Hvis han nu er alene afsted eller hvis man selv lige er optaget og ikke kan skifte lige nu?

Min mand turde i hvert fald ikke gå ind og skifte på dametoilettet og jeg måtte smide alt, hvad jeg havde gang i, og gøre det.

Det er egentlig rimelig træls - men personligt ville jeg nu være ligeglad med, at der stod en mand og skiftede sit barn, ligesom hvis han havde taget sin datter med ind for at tisse.

Hvad siger I?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2019

drabo

Profilbillede for drabo

Jeg undres altid over, at i et land hvor vi bryster os af ligestilling - så findes pusleborde oftest kun på dametoiletter.

Heldigvis er der flere og flere steder, hvor de findes på handikap toiletterne eller specielle puslerum.

Men jeg ville personligt heller ikke kigge skævt til en mand som stod på dame toilettet og puslede sit barn.

Nu sidder man jo bag en dør på dametoilettet, så der er heller ingen chance for at han skulle se noget upassende. (Men jeg er også en af dem som kan fine på at smutte ind på herretoilettet, hvis køen hos damerne er alt for lang )

Anmeld Citér

14. oktober 2019

AnoMor

Jeg forstår generelt ikke det der ræs med mande og dame toiletter. 

Vi laver højst sandsynligt det samle derude alligevel og som drabo siger så er vi bag en lukket og låst dør. 

Jeg ville aldrig kigge skævt til en mand ude på dametoilettet. 

Jeg er også typen der smutter på herre toilettet hvis der er optaget andre steder 

Anmeld Citér

14. oktober 2019

Panther

Profilbillede for Panther

Altså hvis puslebordet er på dametoilettet, så har manden da al ret til at gå derind - uden at nogen parter i øvrigt behøver at handle mestendels pba. oprør og principielle standpunkter.

Jeg oplever dog oftest, at puslebordet netop er på det handicapvenlige toilet.

Anmeld Citér

14. oktober 2019

ønskebørn74

Tinstin skriver:

Hej.

Når man er ude i offentligheden og skal skifte sit barn, så er der næsten kun pusleborde på dametoilettet.

Hvad gør I så, hvis det er manden, der skal skifte? Hvis han nu er alene afsted eller hvis man selv lige er optaget og ikke kan skifte lige nu?

Min mand turde i hvert fald ikke gå ind og skifte på dametoilettet og jeg måtte smide alt, hvad jeg havde gang i, og gøre det.

Det er egentlig rimelig træls - men personligt ville jeg nu være ligeglad med, at der stod en mand og skiftede sit barn, ligesom hvis han havde taget sin datter med ind for at tisse.

Hvad siger I?

Ville aldrig tage det fortrydeligt op at der stod en mand og puslede sit barn på dame toilettet. Ville kun tænke at det er fedt at han er en deltagende far. 

Anmeld Citér

14. oktober 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart

Vi havde noget med i pusletasken som barnet kunne ligge på, så det ville jeg bare bruge inde på herretoilettet, hvis der ellers er plads og gulvet er rent. Jeg har dog også en gang eller to rendt på dametoilettet for at benytte puslebordet.

Anmeld Citér

14. oktober 2019

Justthinking

Min mand holder også lidt igen når puslebordet er på dametoilettet, men ville sagtens kunne gå derind hvis der ikke var andre muligheder - evt ville han lige sige "Jeg kommer ind og skifter mit barn". 

Hvad skulle din mand gøre hvis du ikke havde været med? 

Anmeld Citér

14. oktober 2019

Tommelise

Jeg ville bestemt ikke tage anstød af, at der stod en mand og skiftede sit barn på dametoilettet.

Det er jo ikke et omklædningsrum.

Anmeld Citér

14. oktober 2019

Miti's mama

Det er også irriterende. Jeg har set det et par steder på herretoilettet efterhånden, men ellers må han bare gå ind, det er der ingen der kan blive sure over. 

Anmeld Citér

14. oktober 2019

2018mor

Tinstin skriver:

Hej.

Hvad siger I?

Hvis der kun er pusleplads på dametoilettet, så ville jeg overhovedet ikke kigge skævt, hvis der stod en mand derinde. “Heldigvis” bruger vi jo ikke pissoir, så der er jo intet at se

Dog synes jeg ofte puslepladsen finde på handicaptoilettet, så har ikke selv oplevet problemet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.