Vinterstøvler skoledrenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

811 visninger
11 svar
6 synes godt om
13. oktober 2019

Momselomse

Profilbillede for Momselomse

Hvad anbefaler I af vinterstøvler til skoledrenge 7 år og 10 år?��Nogle gode erfaringer samt pris max 500 kr.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2019

libramarie12

Profilbillede for libramarie12
Momselomse skriver:

Hvad anbefaler I af vinterstøvler til skoledrenge 7 år og 10 år?��Nogle gode erfaringer samt pris max 500 kr.

Jeg synes efterhånden at Føtex og bilka laver nogle finde nogle. Jeg arbejder i børnehaven og de holder. 

Hvis du er efter noget andet. Tænker skoring 2 for 1 pris. 

Anmeld Citér

13. oktober 2019

Hønepigen

Vil tro det er en lav grænse du har sat - hvis du bil have noget der er godt. Jeg har lige købt vinterstøvler og det var til 850 og 1100 kr. De billigste jeg har købt har været til 750 kr. I PAW sko.

Jeg har hørt at der er støvler i Føtex  og Bilka der er billigere og holder varm, men hvor selve pasformen ikke er lige så god som de dyrere. 

Anmeld Citér

13. oktober 2019

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvis du køber på nettet frem for fysisk butik kan du finde lækre Ecco vinterstøvler til 550kr

Anmeld Citér

13. oktober 2019

Hønepigen

mor:) skriver:

Hvis du køber på nettet frem for fysisk butik kan du finde lækre Ecco vinterstøvler til 550kr

Hvor..? Jeg køber nemlig altid Ecco..?

Anmeld Citér

13. oktober 2019

Liland

Profilbillede for Liland
Momselomse skriver:

kan anbefale at kigge i sport 24 outlet, vi har lige købt hummel vinterstøvler til vores datter for 500 kr. de samme som hun havde sidste vinter og de holder super godt

Anmeld Citér

13. oktober 2019

FrkGranger

Liland skriver:

kan anbefale at kigge i sport 24 outlet, vi har lige købt hummel vinterstøvler til vores datter for 500 kr. de samme som hun havde sidste vinter og de holder super godt

Jeg køber også altid i sport 24 outlet.. 

Vinterstøvler og sko fra 250 og op..

Køber alt der, har lige købt vinterjakke, flyverdragt og støvler til 1150 kr i alt 

Anmeld Citér

13. oktober 2019

Carina:-)

Jeg vil også sige nettet . Har lige købt Bisgaard for 399 pr par . 

Anmeld Citér

13. oktober 2019

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

min på 6 har et par hummel vinterstøvler fundet i sport outlet til 500 og et par termostøvler til 249 fra sportsmaster. Min ældste på knap 10 har et par viking vinterstøvler

Anmeld Citér

13. oktober 2019

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Min på 9 bruger ikke rigtig vinterstøvler.. vi har kondisko som han har på til og fra skole og i skolen bruger han et par gode termostøvler, sammen med skibukser/vinterjakke (når vi nå sæsonen, pt termotøj).

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.