samvær, hvor ens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

755 visninger
10 svar
6 synes godt om
10. oktober 2019

Anonym trådstarter

jer der har børn med mere end en - som I ikke er sammen med mere, hvor meget af jeres børns samvær er ens?

Jeg står i den situation at jeg, igen, er blevet single og derfor skal til at lave endnu en samværsaftale. Jeg har børn med to forskellige mænd og er lidt i tvivl om hvor meget samvær jeg skal prøve at trumfe igennem.

Skal det "kun" være jul/nytår samværet, så alle børnene holder jul hos mig et år og hos deres fædre året efter, eller skal jeg også prøve at få efterårsferie og vinterferie til at være ens?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2019

FraMalling

Jeg kører det så ens som muligt i alle ferier og helligdage ��

Anmeld Citér

10. oktober 2019

Mortilah

Børnene er jo søskende, så jeg ville helt klart prøve at få så meget fællestid som muligt. Det letter også din planlægning at ferierne ikke ligger forskudt.

Vi har dine, mine og fælles børn/barn. Og vi prøver så godt det nu er muligt, at have børnene i de samme ferier. 3 uger om sommeren, påske vinter osv. De elsker at være sammen. Julen og nytår er desværre ikke fælles her, så det ene hold går og det næste kommer.. det er gang på gang lidt irriterende. Men i det store hele er det godt at have de fleste ferier fælles..

Anmeld Citér

10. oktober 2019

Lefrica

Profilbillede for Lefrica

Vi har sammenbragte børn og en fælles - mit barn fra tidligere bor her fast og er hver anden weekend hos sin far, og så hver anden jul og året efter nytår. Fast hver vinterferie og så planlægger vi sommerferien i fællesskab. 

Og det samme med min mands børn fra tidligere. 

På den måde er alle børn samlet her hver anden weekend, hver anden jul, hver anden nytår, hver efterårsferie og så videre. 

Det er helt fantastisk og giver dem et super godt sammenhold  

Anmeld Citér

10. oktober 2019

Anonym trådstarter

Lefrica skriver:

Vi har sammenbragte børn og en fælles - mit barn fra tidligere bor her fast og er hver anden weekend hos sin far, og så hver anden jul og året efter nytår. Fast hver vinterferie og så planlægger vi sommerferien i fællesskab. 

Og det samme med min mands børn fra tidligere. 

På den måde er alle børn samlet her hver anden weekend, hver anden jul, hver anden nytår, hver efterårsferie og så videre. 

Det er helt fantastisk og giver dem et super godt sammenhold  

vi har også "kordineret" vores samvær i jul og nytår sådan at min første eks og hans nye dame har deres børn samtidig, enten alle i julen eller nytår, og det er det samme jeg denne gang, så jeg har mine børn samtidig.

Men jeg var bare i tvivl om jeg ville kunne sige jeg sådan her ser ferie-samvær ud ifølge aftale 1, så det skal de også med den anden.

Anmeld Citér

10. oktober 2019

AnoMor

Anonym skriver:

jer der har børn med mere end en - som I ikke er sammen med mere, hvor meget af jeres børns samvær er ens?

Jeg står i den situation at jeg, igen, er blevet single og derfor skal til at lave endnu en samværsaftale. Jeg har børn med to forskellige mænd og er lidt i tvivl om hvor meget samvær jeg skal prøve at trumfe igennem.

Skal det "kun" være jul/nytår samværet, så alle børnene holder jul hos mig et år og hos deres fædre året efter, eller skal jeg også prøve at få efterårsferie og vinterferie til at være ens?

Jeg ville klart sørger for at få så noget ens som muligt. Børnene er jo stadig søskende og ville prioriterer at de har så meget tid sammen som muligt 

Anmeld Citér

10. oktober 2019

K&S

Anonym skriver:

vi har også "kordineret" vores samvær i jul og nytår sådan at min første eks og hans nye dame har deres børn samtidig, enten alle i julen eller nytår, og det er det samme jeg denne gang, så jeg har mine børn samtidig.

Men jeg var bare i tvivl om jeg ville kunne sige jeg sådan her ser ferie-samvær ud ifølge aftale 1, så det skal de også med den anden.

Har ex nr. 2 andre børn at tage hensyn til? 

Ellers tænker jeg da, man skal være ualmindelig snæversynet, hvis ikke man siger ja til, at alle søskende kan holde jul m.m. sammen :-) 

Anmeld Citér

10. oktober 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Tænker det er smartest at se om du kan lægge deres samværd på samme tid, ellers ser de jo nærmest ikke hinanden og det er da også lettere for dig at planlægge ting, hvis du har børnene på samme tid.. 

Anmeld Citér

10. oktober 2019

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Har ex nr. 2 andre børn at tage hensyn til? 

Ellers tænker jeg da, man skal være ualmindelig snæversynet, hvis ikke man siger ja til, at alle søskende kan holde jul m.m. sammen :-) 

Nej, eks nr 2 har ikke andre børn. 

Anmeld Citér

10. oktober 2019

sandramor

Anonym skriver:

Jeg er også alene med mine to piger som har hver deres far... 

de er afsted samme weekender.. samme år til jul pg nytår og så vidt muligt også i hvert fald en uge i sommerferien����

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.