Barselsgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. september 2019

Catrine88

Hej med jer. 

Jeg står og skal finde på en barselsgave til når min lille niece er født. De har allerede alt og har også allerede givet tøj. 

Tænker at lave en kurv med alt muligt i. 

Jeg har allerede købt en nusseklud/bamse. 

Tænker at jeg vil købe bleer. 

Har I andre ideer til hvad der kunne komme deri? Hvad ville I have været glade for at få i den første tid?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg gav min veninde en lille kuffert (som barnet kan bruge til at lege med senere) med en lille bamse til baby, og så ellers bare snacks til mor og far, og så en tørshampoo til mor det er så rart når man ikke kan overskue et bad, men lige skal i netto og hente mælk :-D 

Anmeld Citér

29. september 2019

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

En af de bedste barselsgaver jeg fik da jeg ventede min ældste var en sød lille kurv med forskellige pusleprodukter. Der var nogle forskellige slags zinksalve, og andre cremer til både mor og barn. Og numsetermometer, badetermometer og sådan noget. Det var så lækkert, og rigtig rart at kunne afprøve nogle forskellige cremer uden selv at ofre en masse på det. - For der var stor forskel på zinksalverne, og jeg fandt hurtigt en jeg foretrak fremfor de andre!

Anmeld Citér

29. september 2019

Soonmom

Noget af det jeg har hadet mest var når folk kom med bamser og nusseklude - nusseklud(e) (vi har to) har jeg nøje udvalgt til hvert barn, da jeg ved det er noget jeg skal kigge på hver dag de næste 3-4 år. 

Bamser står bare og samler støv og bliver uhygiejniske. 

Så vi bliver glade for er mere en masse retter til fryseren 

nyt lækkert mærketøj (vi køber altid brugt eller billige mærker, så dejligt med lidt luksus).

Gavekurv, med bleer, Skumklude evt erstatning (men igen et sats hvis man ikke kender favorit mærket (men sådan er det jo også med tøj) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.