Diverse vitaminer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

789 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. oktober 2009

Anonym trådstarter

det er lidt pinligt, men ihhhh.... jeg er SÅÅÅ dårlig til at huske vitaminpiller, kalkpiller og jern her i graviditeten... jeg er nu 35+5 og så er jeg bange for om der sker noget med min lille pige når jeg har glemt de så megett??? håber i kan svare,piger!!

Kram!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

Mira0911

Anonym skriver:

det er lidt pinligt, men ihhhh.... jeg er SÅÅÅ dårlig til at huske vitaminpiller, kalkpiller og jern her i graviditeten... jeg er nu 35+5 og så er jeg bange for om der sker noget med min lille pige når jeg har glemt de så megett??? håber i kan svare,piger!!

Kram!!

Det er overhovedet ikke pinligt.. SÅ tag du det bare roligt... Jeg fik heller ikke taget vita under graviditeten, min datter er sund og rask...

Anmeld

21. oktober 2009

Valle81

Anonym skriver:

Kram!!

Hejsa,

Tro mig, du er ikke den eneste.

Jeg er selv en MONSTER klovn til at huske det. I min første graviditet glemte jeg både folinsyre og vitaminer under hele graaviditeten, men fødte en sund rask datter:0)

Denne gang har jeg husket at tage det hele de første 12 uger, men så må jeg også sige at det er gået stærkt ned af bakke siden:0(

Men mon ikke der kommer et sundt og raskt barn:0) Hvis man spiser sundt og varieret, burde der jo ikke være behov for vitamin piller:0)

Knus

Christina

19+2

Christina

Anmeld

21. oktober 2009

Valle81

Anonym skriver:

Kram!!

Og tænk på alle de kvinder nede i afrika, som ikke fåe en eneste vitaminpille, eller rent vand osv, som stadig får sunde og raske børn:0)

Anmeld

21. oktober 2009

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Og tænk på alle de kvinder nede i afrika, som ikke fåe en eneste vitaminpille, eller rent vand osv, som stadig får sunde og raske børn:0)

hihi... ja det har du ret i....

men man bliver bare lidt nervøs... men har også fået at vide at JERN mest er for moren??? og jeg spiser jo også frugt og grønt, så ja.... mon ikke at det går det hele...??

Anmeld

21. oktober 2009

Lise

Er ikke nåde jern og vitaminer for morens skyld? Jeg tror da at barnet får hvad den skal have fra mores depoter. Tag du det bare roligt - det går kun ud over dig selv. Men prøv at huske det alligevel.

Jeg tager mine vitaminer med morgenmad hver dag, og jernpillerne inden jeg skal i seng. Derfor står mine vitaminer i køkkenet, og jernpillerne ved siden af tandbørsten.

Lise 19+6 (meget tæt på halvvejs!)

Anmeld

21. oktober 2009

Valle81

Jo generelt vil jeg også sige at vitamintilskud er for moderens skyld, da barnet jo tager alt det den skal bruge:0) Og så kan vi mødre tage de sølle rester:0)

Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.