lidt af hvert :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. oktober 2009

Vidunderligeunger

Der er nu 1½ time til jeg skal på arbejde og sengen vil bare ik af med mig, ligger på langs det meste af morgenen pga kvalmen...

Nå, men ville egentlig lige høre om to-tre vidt forskellige ting:

Er jeg den eneste der tuder over INGENTING? det er jeg nok ikke, men kunne godt bruge lídt eksempler fra andre som også får tårer i øjnene over (mit ex) merci reklamen!  synes selv det er helt forfærdeligt, heh men det er vel bare sådan ??

og så sover i også meget? jeg kan sove 12 timer i rap uden problemer, plejer at nøjedes med 6-7 timer... kan man sove for meget? for er træt selvom jeg sover så meget nu..

og til sidst: e opskrift på nogle gode grovboller.. men de må ikke være alt for hårde så får jeg dem aldrig spist. de må meget gerneinholdeulerødder og kerner af en ller andn slags.

knus YO 8+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

Sees

youngone skriver:

Der er nu 1½ time til jeg skal på arbejde og sengen vil bare ik af med mig, ligger på langs det meste af morgenen pga kvalmen...

Er jeg den eneste der tuder over INGENTING? det er jeg nok ikke, men kunne godt bruge lídt eksempler fra andre som også får tårer i øjnene over (mit ex) merci reklamen!  synes selv det er helt forfærdeligt, heh men det er vel bare sådan ??

og så sover i også meget? jeg kan sove 12 timer i rap uden problemer, plejer at nøjedes med 6-7 timer... kan man sove for meget? for er træt selvom jeg sover så meget nu..

og til sidst: e opskrift på nogle gode grovboller.. men de må ikke være alt for hårde så får jeg dem aldrig spist. de må meget gerneinholdeulerødder og kerner af en ller andn slags.

knus YO 8+5

Årh, kender godt det der med at sengen ikke vil af med en. Min mor har lige været her, for at hente Emil - De skal på besøg hos min farmor, da det er vigtigt for mig, at hun når at se ham et par gange inden hun går bort - Hun kan ikke kende mig længere - Og jeg ligger også stadig i sengen og kigger

Det med at du tuder og alt og intet , det gjorde jeg også da jeg var gravid .. Og gør det egentlig stadig. Forleden sad jeg og tudet over en scene i "Greys hvide verden"

Og ja, du kan sagtens blive træt af at sove FOR MEGET .. Det lyder underligt, men den er go nok. Det er vigtigt at kroppen kommer op og kommer igang, efter 7-8 timer .. Men da jeg var gravid kunne jeg også sove i flere dage i træk, følte jeg

Anmeld

21. oktober 2009

Mira0911

youngone skriver:

knus YO 8+5

Det med at tude over ingenting, tror jeg generelt alle gravide kender til...

Og sove meget, var også noget jeg gjorde under hele graviditeten...

Anmeld

21. oktober 2009

Valle81

Hejsa:0)

Du er bare helt almindelig gravid:0) Og det er for nogen bare hårdere end for andre:0(

Da jeg ventede mit første barn var der ingenting, ingen kvalme ingen træthed elelr noget, men nu venter jeg mit andet barn, og jeg siger dig. Jeg har haft kvalme i 3 mdr i træk, ingen appetit, kunne sove flere dage i træk, igen lyst til at stå op osv.

Blev meget forskrækket over at to graviditeter kan være så forskellige:0) Men det kan de.

Har det meget bedre nu, og tør næsten også godt at sige, at det med trætheden nok skal forsvinde. Måske jerntilskud kan hjælpe dig, det hjalp mig meget.

Ønsker dig en super graviditet.

Christina

19+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.