Når eks børn rører en dybt ind i hjertet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
5 svar
14 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. september 2019

AnoMor

Min søn, Tobias på 4 år. Sidder her til morgen og der youtube. Der er så en video om en der er i legeland da han spørger om vi ikk også skal i legeland idag. Da muligheden ikke lige er der idag siger jeg at det kan vi desværre ikke da der er lukket. Det accepterer han og spørger så om vi kan tage derhen i morgen. 

Fortæller ham ham at det koster penge og mor har glemt sin pung på arbejdet. Og hvad gør drengen. Siger “vent lige her mor” og løber ind på sit værelse og tømmer sit kasseapparat for penge (han har et lege et med en masse 1, 2 og 5 kr i), kommer tilbage med dem og siger “værsgo mor. Dem kan vi bruge i legeland i morgen” (37 kr i små mønter)

blev sq så rørt over hans betænksomhed på den måde.  Min mor havde heldigvis kontanter. Så han kommer i legeland i morgen 

ikk fordi jeg ville noget med opslaget. Syntes bare det var så sødt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2019

Tommelise

Hvor er det bare sødt. Jeg håber, I får en rigtig dejlig dag.

Min søster var engang ude at samle ind for Røde Kors. Der var en mor og en lille pige, der lukkede op, da hun ringede på. 

Den lille pige spurgte sin mor, hvorfor "damen skulle have penge"

Moderen forklarede, at det var for at hjælpe de fattige, og så gik hun ind for at se, hvad hun havde i sin pung. Så sagde den lille pige: "jeg har penge", og så hentede hun sin sparegris.

Min søster sagde til moderen, at hun vist heller måtte sørge for, at pigen ikke tømte sin sparegris helt, men det var så sødt. 

Anmeld Citér

22. september 2019

AnoMor

Tommelise skriver:

Hvor er det bare sødt. Jeg håber, I får en rigtig dejlig dag.

Min søster var engang ude at samle ind for Røde Kors. Der var en mor og en lille pige, der lukkede op, da hun ringede på. 

Den lille pige spurgte sin mor, hvorfor "damen skulle have penge"

Moderen forklarede, at det var for at hjælpe de fattige, og så gik hun ind for at se, hvad hun havde i sin pung. Så sagde den lille pige: "jeg har penge", og så hentede hun sin sparegris.

Min søster sagde til moderen, at hun vist heller måtte sørge for, at pigen ikke tømte sin sparegris helt, men det var så sødt. 

Det var nemlig så sødt. Jeg blev virkelig rørt ihvertfald

årh det er også bare det man kalder en solstrålehistorie. 

Anmeld Citér

23. september 2019

FrkGranger

Min søn på 5 tilbyder altid hans penge hvis vi skal noget ❤️ eller at hans legetøj skal videre til andre børn når han vokser fra det.. 

Anmeld Citér

23. september 2019

AnoMor

FrkGranger skriver:

Min søn på 5 tilbyder altid hans penge hvis vi skal noget ❤️ eller at hans legetøj skal videre til andre børn når han vokser fra det.. 

Det er så skønt. 

Anmeld Citér

24. september 2019

Anonym

AnoMor skriver:

Min søn, Tobias på 4 år. Sidder her til morgen og der youtube. Der er så en video om en der er i legeland da han spørger om vi ikk også skal i legeland idag. Da muligheden ikke lige er der idag siger jeg at det kan vi desværre ikke da der er lukket. Det accepterer han og spørger så om vi kan tage derhen i morgen. 

Fortæller ham ham at det koster penge og mor har glemt sin pung på arbejdet. Og hvad gør drengen. Siger “vent lige her mor” og løber ind på sit værelse og tømmer sit kasseapparat for penge (han har et lege et med en masse 1, 2 og 5 kr i), kommer tilbage med dem og siger “værsgo mor. Dem kan vi bruge i legeland i morgen” (37 kr i små mønter)

blev sq så rørt over hans betænksomhed på den måde.  Min mor havde heldigvis kontanter. Så han kommer i legeland i morgen 

ikk fordi jeg ville noget med opslaget. Syntes bare det var så sødt

Minder mig lidt om det reklame hvor nogle forældre bliver spurgte : som de kunne vælge frit hvem de vilde spise sammen mef hvem vilde de vælger det bliver sagt en masse nogle venner, en kendt

- så har de spurgte børnene før: Og en video kommer op: Alle børnene siger mor og far  - 

Vi er alt for vores børn 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.