Hcg niveau i 10. uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
3 svar
3 synes godt om
18. september 2019

Anonym trådstarter

hej  jeg har netop fået mit HcG tal fra lægen, jeg var selv inde og læse. Den viser 120 iu/L. Jeg synes det lyder meget lavt, er der nogen som ved noget om det? Synes der er længe til i morgen, hvor jeg kan ringe og spørge lægen, har sådan fortrudt jeg læste det nu  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2019

Lavina

Er det HCG du har taget i forbindelse med blodprøver til scanning? For så kan du slet ikke sammenligne dem med de tabeller du finder på nettet. 

Anmeld Citér

18. september 2019

Baby2017

Anonym skriver:

hej  jeg har netop fået mit HcG tal fra lægen, jeg var selv inde og læse. Den viser 120 iu/L. Jeg synes det lyder meget lavt, er der nogen som ved noget om det? Synes der er længe til i morgen, hvor jeg kan ringe og spørge lægen, har sådan fortrudt jeg læste det nu  

Jeg er i uge 8 og har været inde og læse mit. Det ligger på 49000 iu/l. Har du blødt siden du har fået det målt? Mener også det begynder at falde igen på et tidspunkt

Anmeld Citér

18. september 2019

Rockertand

Anonym skriver:

Hvis der er blodprøver til nakkefold, så er det ikke den samme slags HCG, som du måler for at konstatere graviditet. Lad være med at kloge mere i det!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.