Efter bio-graviditet..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. september 2019

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg har lige været igennem en bio og er hjerteknust, fordi jeg stod med en positiv test og håbede til det sidste.. Er det normalt stadig at kunne mærke prikken eller dunken nederst i maven/i underlivet? Det første gang jeg er igennem en bio, så ved ikke hvordan det er 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2019

esioul

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg har lige været igennem en bio og er hjerteknust, fordi jeg stod med en positiv test og håbede til det sidste.. Er det normalt stadig at kunne mærke prikken eller dunken nederst i maven/i underlivet? Det første gang jeg er igennem en bio, så ved ikke hvordan det er 

Jeg tænker at man mærker meget, når der er noget man inderligt ønsker. Jeg blødte bare lidt kraftigt. 

Anmeld Citér

18. september 2019

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg tænker at man mærker meget, når der er noget man inderligt ønsker. Jeg blødte bare lidt kraftigt. 

Har kvalme i dag min menses så ud som om det ville stoppe igår, men fortsatte lidt i dag også hvilket så er cyklusdag 7.. Har haft lidt kvalme også  Hvornår oplevede du en bio? 

Anmeld Citér

18. september 2019

esioul

Anonym skriver:

Har kvalme i dag min menses så ud som om det ville stoppe igår, men fortsatte lidt i dag også hvilket så er cyklusdag 7.. Har haft lidt kvalme også  Hvornår oplevede du en bio? 

Det var nogle dage efter forventet mens. Bløder du meget? 

Anmeld Citér

18. september 2019

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Det var nogle dage efter forventet mens. Bløder du meget? 

Du får lidt mere af historien. I torsdag blødte jeg mørkt gammelt blod, fredag aften begyndte rigtig menses. Lørdag og søndag blødte jeg lidt mere end hvad jeg plejer friskt blod, uden at det er kraftig blødning. Igår på 6 cyklusdag var det mørkt og så ud til at stoppe. I morges på 7 cyklusdag, da jeg tørrede mig var der nærmest intet tilbage og nu til aften er der slimet mørkt blod og har kvalme, men ikke ondt på nogen måde 

Anmeld Citér

18. september 2019

esioul

Anonym skriver:

Du får lidt mere af historien. I torsdag blødte jeg mørkt gammelt blod, fredag aften begyndte rigtig menses. Lørdag og søndag blødte jeg lidt mere end hvad jeg plejer friskt blod, uden at det er kraftig blødning. Igår på 6 cyklusdag var det mørkt og så ud til at stoppe. I morges på 7 cyklusdag, da jeg tørrede mig var der nærmest intet tilbage og nu til aften er der slimet mørkt blod og har kvalme, men ikke ondt på nogen måde 

Har du prøvet at tage en test, for at se om stregen er blevet tydeligere eller svagere?

Anmeld Citér

18. september 2019

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Har du prøvet at tage en test, for at se om stregen er blevet tydeligere eller svagere?

I søndags var testen positiv men igår var testen lidt mindre tydelig 

Anmeld Citér

18. september 2019

Anonym

Hvor mange dage nåede du at gå over tid?? 

Prøv og tag en test og se om stregerne er blevet svagere, eventuelt få din læge til at tag en blodprøve - der er altså en del kvinder som bløder uden det har betydning

Anmeld Citér

18. september 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvor mange dage nåede du at gå over tid?? 

Prøv og tag en test og se om stregerne er blevet svagere, eventuelt få din læge til at tag en blodprøve - der er altså en del kvinder som bløder uden det har betydning

Nåede ikke at gå over tid fordi menses kom lige da den skulle komme. Var inde og tage en blodprøve igår og skal også i morgen. Som skrevet, så er testen fra igår blevet mindre tydelige end den fra i søndags 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.