Lige lidt info: jeg er 30 år gammel, har været sammen med min forlovede i 2 år.. Vi har et barn sammen på 10 måneder, og er overdrevet lykkelige.. Han friede til mig for 4 dage siden, hvor jeg græd af lykke.. Dog har vi haft en del problemer med fx hans vennegruppe (ja det er mig, der før har snakket om det), men det er der helt styr på nu - de er ude af billedet for os begge to.. Og så har jeg en fødselsdepression, som jeg er i behandling for..
Men jeg har det sidste stykke tid (aner ikke hvor længe, men 2-3 måneder) haft det problem, at jeg lukker helt af, når han snakker om sex, lægger op til noget eller fortæller, at han har lyst til mig.. Altså jeg er enormt smigret, og jeg har også lyst til ham (og kun ham), men hver gang han gør noget ang. sex, så kommer min tanke "ihh det hele handler også kun om sex for ham", og det gør det jo slet ikke
..
Jeg aner ikke, hvorfor den tanke kommer frem, men det værste ved den er, at jeg mister AL sexlyst og bliver mega ked af det, for jeg føler, at jeg bare er et objekt for ham..
Vi har snakket om det, og han prøver at vise omsorg, nærvær og kærlighed til mig hver dag.. Han prøver at lade være med at snakke om sex, og lader mig lægge op til noget, hvis JEG har lyst, så vi tager det i mit tempo.. Og ja ingenting hjælper.. Og jeg aner virkelig ikke, hvorfor jeg har det sådan.. Men føler jo, at jeg svigter/forsømmer ham, og han er bange for, at det er fordi jeg ikke tænder på ham mere.. Men det gør jeg bestemt..
Jeg skal starte til psykolog her på torsdag, hvor jeg selvfølgelig vil snakke med hende om det.. Men er der nogle af jer, der kan have et bud på, hvorfor jeg tænker og føler sådan? Og hvad vi skal gøre?
Vi prøver i forvejen at putte og nusse UDEN sex, men ja der sker bare stadig ingenting.. Kan få lyst til ham og endda få orgasme ved tanken om hans berøring eller lignende, og ligeså snart han så rør ved fx mine bryster eller noget, så mister jeg ofte lysten igen