Erfaring med IVF?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. september 2019

FruFassel

Hej Piger .

Det er nu 1 uge siden jeg fik sat et fint æg op og jeg er snart ved at springe af spænding. Jeg har fået afvise jeg skal teste om 1 uge, men jeg vil spørger og der er nogen der har erfaringer med at teste lidt før ?

Jeg Tog ovitrelle for 10 dage siden, så jeg tænker der stadig skal gå lidt tid før jeg tester .. men kan det ses FØR om en uge eller er det dumt at prøve før ? bare et par dage eller sådan ?

Kh

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2019

FraMalling

Jeg testede vistnok positiv 6 dage før tid  krydser fingre! 

Anmeld Citér

17. september 2019

Nelliespurv

Profilbillede for Nelliespurv

Jeg testede også før tid fy fy nok om det

Jeg fik sat et blastocyst op d 1 og d 6 testede jeg positiv fordi jeg havde en negativ test fra dagen før så ovitrellen var ude 

Anmeld Citér

17. september 2019

Happyme

Profilbillede for Happyme
FruFassel skriver:

Hej Piger .

Det er nu 1 uge siden jeg fik sat et fint æg op og jeg er snart ved at springe af spænding. Jeg har fået afvise jeg skal teste om 1 uge, men jeg vil spørger og der er nogen der har erfaringer med at teste lidt før ?

Jeg Tog ovitrelle for 10 dage siden, så jeg tænker der stadig skal gå lidt tid før jeg tester .. men kan det ses FØR om en uge eller er det dumt at prøve før ? bare et par dage eller sådan ?

Kh

Jeg fik æg op (en blastocyste) en torsdag og tirsdag kunne jeg teste positivt 

dog hvis dit æg er “yngre” end fx sådan et jeg  fik op, så kan der gå lidt ekstra tid, men når du har fået ovitrelle ville jeg vente til testdag da de kan give falsk positiv test /:

Anmeld Citér

18. september 2019

ønskebørn74

FruFassel skriver:

Hej Piger .

Kh

Testede positiv 4 dage før. BRAGENDE positiv og fik tvillinger 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.