Frisk blod - uge 8

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. september 2019

Anonym trådstarter

Hej! Jeg har brug for lidt gode historier! Jeg er 7+5 i dag og har pletblødt med gammelt blod omkring uge 4 og så havde jeg lidt igen hen over weekenden. Her til morgen var der så frisk blod og det føltes af meget da det dryppede ned i toilettet. Nu er det stopper og det kommer bare lidt brunligt udflåd. Jeg har ikke som sådan smerter og jeg så hjerteblink i fredags. Fik målt mit hcg i går og det ligger på knap 50.000. Jeg er bare stadig meget nervøs og har svært ved at være i det. Nogle der har oplevet det samme som er endt ud med en baby?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej! Jeg har brug for lidt gode historier! Jeg er 7+5 i dag og har pletblødt med gammelt blod omkring uge 4 og så havde jeg lidt igen hen over weekenden. Her til morgen var der så frisk blod og det føltes af meget da det dryppede ned i toilettet. Nu er det stopper og det kommer bare lidt brunligt udflåd. Jeg har ikke som sådan smerter og jeg så hjerteblink i fredags. Fik målt mit hcg i går og det ligger på knap 50.000. Jeg er bare stadig meget nervøs og har svært ved at være i det. Nogle der har oplevet det samme som er endt ud med en baby?

Anmeld Citér

17. september 2019

Ayasmor

Jeg har oplevet begge dele....både blødning, hvor det endte i en spontan abort, men også hvor det endte med en sund og rask dreng.  Ift blødning med vores søn, var det heller ikke en helt ubetydelig blødning... Det var svarende til en svag mens, hvor jeg i en uge blødte nok til, at det både dryppede i toilettet og der var behov for bind med flere daglige skift 

Anmeld Citér

17. september 2019

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Jeg har oplevet begge dele....både blødning, hvor det endte i en spontan abort, men også hvor det endte med en sund og rask dreng.  Ift blødning med vores søn, var det heller ikke en helt ubetydelig blødning... Det var svarende til en svag mens, hvor jeg i en uge blødte nok til, at det både dryppede i toilettet og der var behov for bind med flere daglige skift 

Hold da op. Hvorfor blødte du så meget? Hvordan var der forskel på de to oplevelser? Jeg har heldigvis ikke haft smerter og blødningen er faktisk stoppet helt nu. Jeg frygter jo bare for blod hver gang jeg tørre mig nu.

Anmeld Citér

18. september 2019

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hold da op. Hvorfor blødte du så meget? Hvordan var der forskel på de to oplevelser? Jeg har heldigvis ikke haft smerter og blødningen er faktisk stoppet helt nu. Jeg frygter jo bare for blod hver gang jeg tørre mig nu.

Jeg har oplevet begge dele. 

Jeg blødte on and off igennem det

meste af graviditeten med vores tvillinger 

og jeg blødte meget.

Anmeld Citér

18. september 2019

Anonym trådstarter

ønskebørn74 skriver:

Jeg har oplevet begge dele. 

Jeg blødte on and off igennem det

meste af graviditeten med vores tvillinger 

og jeg blødte meget.

Vildt. Vidste de hvorfor? De tror det er sarte slimhinder ved mig. Igår var det efter et toiletbesøg med nr. 2 så det kan egentlig godt passe med at de sarte slimhinder så har været under pres.

Anmeld Citér

18. september 2019

ønskebørn74

Anonym skriver:

Vildt. Vidste de hvorfor? De tror det er sarte slimhinder ved mig. Igår var det efter et toiletbesøg med nr. 2 så det kan egentlig godt passe med at de sarte slimhinder så har været under pres.

Min ene moderkage lå foran livmoder åbningen og jeg havde en følsom livmoder og mange plukveer. Var sygemeldt hele graviditeten, de er lavet ved hjælp af IVF og jeg var voldsomt overstimuleret..

Anmeld Citér

18. september 2019

Anonym

Passer det ikke med tid for din mens så? Kender flere der har haft mindre menslignende blødninger hvor de skulle have haft mens 

Anmeld Citér

18. september 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Passer det ikke med tid for din mens så? Kender flere der har haft mindre menslignende blødninger hvor de skulle have haft mens 

Det ville være lidt tidligt så for anden mens cyklus men det kan nok sagtens være sådan noget

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.