Overtøj på denne årstid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2019

Christabelle

Jeg ville også sige termotøj er rigeligt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2019

EKAB

Profilbillede for EKAB

Min søn på 4 har termotøj på.. det er alt for varmt til flyverdragt! 

Vi bruger kun Mikk-Line termotøj med foer. Det er rigeligt varmt med en trøje under.

Anmeld Citér

19. september 2019

FrkGranger

Min har en overgangs jakke, termotøj og regntøj.. 

Han har almindelige gummistøvler og kondisko.. 

DDet er mere end rigeligt til at holde ham varm.. 

Anmeld Citér

19. september 2019

CBbaby

Tja. Min pige er kold. Så hun får en varm jakke på. Og overtræksbukser med tyndt fór. 

Anmeld Citér

19. september 2019

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Min pige har termojakke og tynde vanter på om morgenen. Har dog også lige købt en softshell til hende, som jeg tænker vi skal til at bruge til hverdag. Den er lidt mere vindtæt, så hun bliver ikke lige så kold hvis det blæser. 

Anmeld Citér

19. september 2019

ønskebørn74

Mine har regnsæt, termosæt, Softshell jakker og i samme materiale hue og vanter klar til hvis det bliver en kølig dag. Til at putte i indendørs en blød lækker fleece jakke. Fodtøj er halvhøj goratex sko, gummistøvler med en varm sål lagt i og sutsko uden foer.

Anmeld Citér

20. september 2019

lineog4

Mine er ikke børnehavebørn, men skolebørn. Og kom lidt til t smile for min den yngste i 3. Klasse går stadig i shorts og jeg selv går stadig i sandaler 

Anmeld Citér

20. september 2019

AnoMor

lineog4 skriver:

Mine er ikke børnehavebørn, men skolebørn. Og kom lidt til t smile for min den yngste i 3. Klasse går stadig i shorts og jeg selv går stadig i sandaler 

Jeg bruger heller ikk jakke endnu. Så det undrede mig også at han mener han skal have noget tykkere end termotøj. Men det får han heller ikke. Kan godt se at der bare er en min ex der tosset. 

Anmeld Citér

20. september 2019

Soonmom

lineog4 skriver:

Shorts ?  

Ej det havde mit barn så ikke fået lov til 

Anmeld Citér

20. september 2019

lineog4

Soonmom skriver:

Shorts ?  

Ej det havde mit barn så ikke fået lov til 

Hvorfor ikke - der er et spejdermærke, hvor man skal have shorts på hele året? 

Man bliver ikke syg af kulde men af virus og bakterier. Han er et varmt barn og ærligt jeg synes ikke selv det er særlig koldt endnu, og kunne sagtens selv tage korte bukser/nederdel på endnu. Men vi har jo alle en forskellig kuldskærhed - vi er også en familie der næsten ikke har varme på her hjemme om vinteren og gerne sover med åbne vinduer næsten hele året (og må så skynde mig at sige, at vi ikke er mere syge end andre).

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.