Teknisk anlagt? Billede fra scanning lagt ind på computeren.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

864 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. oktober 2009

RumlesMor

Jeg har brug for lidt teknisk hjælp og vejledning

Jeg har til mine scanninger på Hvidovre Hospital fået et billed af Rumle-barnet...og dem vil jeg jo gerne dele med familie (langt væk) via vores hjemmeside.

Men kan dette tynde papir det er printet på godt scannes ind via alm. scanner - hvordan gør I andre?

Kan se flere herinde har deres scanningsbillede som profilbillede, hvordan har I fået det "elektronisk"...

Håber på hjælp. Mvh RumlesMor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

hvis papiret er for tyndt ville jeg da bare lægge et stykke alm. papir bagved :0)

hvis man betaler selv for en scanning får man oftest billederne elektronisk også :0) dvs. på en cd

Anmeld

21. oktober 2009

Jules

RumlesMor skriver:

Jeg har brug for lidt teknisk hjælp og vejledning

Jeg har til mine scanninger på Hvidovre Hospital fået et billed af Rumle-barnet...og dem vil jeg jo gerne dele med familie (langt væk) via vores hjemmeside.

Men kan dette tynde papir det er printet på godt scannes ind via alm. scanner - hvordan gør I andre?

Kan se flere herinde har deres scanningsbillede som profilbillede, hvordan har I fået det "elektronisk"...

Håber på hjælp. Mvh RumlesMor.

Jeg har taget billede med mobilen eller kameraet af scanningsbilledet

Resten har jeg fået på cd Men det var også ved scanningsjordmoderen.dk

Anmeld

21. oktober 2009

RumlesMor

Jeg har "kun" været ved det offentlige og få min scanninger - derfor har jeg kun papir-billedet. Synes bare jeg havde hørt nogen tale om at det ikke kunne indscannes...? Hvorfor ved jeg ikke, og da jeg ikke selv har en scanner derhjemme har jeg ikke haft mulighed for at teste det.

Gider bare ikke prøve hvis det er umuligt. He he.

At tage et billede af papir-billedet er selvfølgelig også en løsning.

Tak for inspiration. Men jeg får nok ikke lokket kæresten til at sponsorer et besøg hos Scannings-jordemoderen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.