Utålmodig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. september 2019

Fitnessmom

Hey!

,- Sagen er den, at vi har en skøn datter på 1 år og 3 måneder.. Vi har siden hun blev født ikke brugt beskyttelse, da det tog os omrking 1 år at blive gravid . Men det ser ud til at det igen tager tid.. Jeg er begyndt at tænke på om jeg overhovedet kan blive gravid igen efter jeg havde en voldsom fødsel...

Hvor længe tog det jer , med nr 2 ? Har i nogle råd udover man ikke skal tænke så meget over det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2019

Anonym

Fitnessmom skriver:

Hey!

,- Sagen er den, at vi har en skøn datter på 1 år og 3 måneder.. Vi har siden hun blev født ikke brugt beskyttelse, da det tog os omrking 1 år at blive gravid . Men det ser ud til at det igen tager tid.. Jeg er begyndt at tænke på om jeg overhovedet kan blive gravid igen efter jeg havde en voldsom fødsel...

Hvor længe tog det jer , med nr 2 ? Har i nogle råd udover man ikke skal tænke så meget over det 

For jer tager det nok bare tid, selvfølgelig prøver du at finde en forklaring, men fødsel er næppe forklaringen, det var jo ikke tilfældet første gang.

Det skal nok komme, tålmodighed.

Anmeld Citér

14. september 2019

Anonym

Fitnessmom skriver:

Hey!

Indtil nu omkring 2 år... og en bio. Men nu er der gået næsten et år siden bio’en. 

Anmeld Citér

15. september 2019

83GCML

Her er det 2 år og 5 mdr. siden vi droppede beskyttelse... Der sker intet... 

Anmeld Citér

15. september 2019

Oddi

Profilbillede for Oddi

Ammer du? Og hvordan er din mens efter fødsel? 

Her tog det 10 måneder med nr 1 og ét knald med nr2 - men storebror var også 2,5 år da vi begyndte pb2 så jeg havde fået regelmæssig cyklus osv igen. 

Anmeld Citér

2. oktober 2019

Fitnessmom

Oddi skriver:

Ammer du? Og hvordan er din mens efter fødsel? 

Her tog det 10 måneder med nr 1 og ét knald med nr2 - men storebror var også 2,5 år da vi begyndte pb2 så jeg havde fået regelmæssig cyklus osv igen. 

Jeg har reglmæssig menstruation , og ammer ikke  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.