kortere end jeg regnede med.Giver ingen mening?Sca

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. september 2019

Anonym trådstarter

Hej piger, 

jeg er blevet scannet grundet uregelmæssig mens, og da det var ukendt hvor lang jeg var. 

Jeg har testet positiv i 16 dage, dvs. At hvis jeg var 3+1 første gang jeg teste positiv, var jeg som minium 5+1 da jeg blev scannet i onsdag, men min gynækolog sagde at jeg kun var 4+ et eller andet. Og det giver jo ingen mening, så har jeg været 2+ et eller andet da jeg testede positiv første gang, og det kan man jo ikke.

Nu er jeg jo pisse bange for at det er gået i stå og dermed ikke er levedygtig. 

På scanningen kunne hun kun så en sort cirkel/plet (ægget) og meget tykke slimhinder som ægget var indplaceret i. 

Andre der har prøvet noget lignede? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2019

Soonmom

Nogen er langsommere til at starte end andre, jeg ville ikke være nervøs - jeg er alle gange blevet rykket frem til nf i forhold til hvad ts sagde

Anmeld Citér

13. september 2019

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Nogen er langsommere til at starte end andre, jeg ville ikke være nervøs - jeg er alle gange blevet rykket frem til nf i forhold til hvad ts sagde

Årh tak det beroligere 

tænker også at hvis hun fx mener jeg er 4+5 el. 4+6, så er det jo ikke langt fra 5+1.

og som du skriver når det er så tidligt, tænker jeg man måske hurtig bliver sat lidt tilbage, men hvad ved jeg.

men mange mange tak for din besked 

Anmeld Citér

13. september 2019

xStinepigen

Anonym skriver:

Hej piger, 

jeg er blevet scannet grundet uregelmæssig mens, og da det var ukendt hvor lang jeg var. 

Jeg har testet positiv i 16 dage, dvs. At hvis jeg var 3+1 første gang jeg teste positiv, var jeg som minium 5+1 da jeg blev scannet i onsdag, men min gynækolog sagde at jeg kun var 4+ et eller andet. Og det giver jo ingen mening, så har jeg været 2+ et eller andet da jeg testede positiv første gang, og det kan man jo ikke.

På scanningen kunne hun kun så en sort cirkel/plet (ægget) og meget tykke slimhinder som ægget var indplaceret i. 

Første gang blev jeg sat 14 dage tilbage og ved nf rykket ca 7 dage frem igen. 

Anden gang kunne min læge ikke engang finde en opklaring i min livmoder i uge 4. 

Så bare rolig, du kl sagtens blive rykket frem igen

Anmeld Citér

13. september 2019

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Første gang blev jeg sat 14 dage tilbage og ved nf rykket ca 7 dage frem igen. 

Anden gang kunne min læge ikke engang finde en opklaring i min livmoder i uge 4. 

Så bare rolig, du kl sagtens blive rykket frem igen

Ja okay, det var lidt vildt. 

Tak så er jeg lidt roligere  måske det bare er en langsom starter.

men mange tak for din besked 

Anmeld Citér

13. september 2019

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Min nuværende graviditet var en slow starter. - Jeg kunne først teste positivt 5 dage efter mens, og både ved tidlig scanning og nf har de sagt jeg var kortere henne end beregnet. Til nf blev jeg sat 5 dage tilbage, så det passer jo med at jeg testede positiv 4+0. Det er bare ret skævt ifht æl. 

Anmeld Citér

13. september 2019

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Min nuværende graviditet var en slow starter. - Jeg kunne først teste positivt 5 dage efter mens, og både ved tidlig scanning og nf har de sagt jeg var kortere henne end beregnet. Til nf blev jeg sat 5 dage tilbage, så det passer jo med at jeg testede positiv 4+0. Det er bare ret skævt ifht æl. 

Ja okay, det kan jeg godt se, det er noget underlig noget 

men tak for din besked jeg må væbe mig med tålmodighed, og se hvad næste scanning viser. Jeg må satse på en slow starter 

Anmeld Citér

13. september 2019

God-mor

Anonym skriver:

Hej piger, 

Jeg prøvede det samme, eller noget nær det samme. Blev scannet 6+1, men det viste sig at jeg var 10 dage kortere henne, så man kunne ikke se hjerteblink eller noget. Kun nogle fortykket slimhinder. Dvs. At jeg skulle have testet positivt da jeg ikke var blevet gravid endnu. Det gav ingen mening, men jeg har en søn i dag 

Anmeld Citér

15. september 2019

Anonym

Den sorte ring i har set, er fostersækken. 

I start uge 5 kan man kun se en tyk slimhinden - en fostersæk og evt en blommesæk inde i fostersækken, så for mig lyder det helt efter bogen, og en gynækolog der vist lige har været lidt hurtig på aftrækkeren. 

Anmeld Citér

15. september 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Den sorte ring i har set, er fostersækken. 

I start uge 5 kan man kun se en tyk slimhinden - en fostersæk og evt en blommesæk inde i fostersækken, så for mig lyder det helt efter bogen, og en gynækolog der vist lige har været lidt hurtig på aftrækkeren. 

Årh det jeg glad for du skriver! Det gav mig lige så meget ro 

når du skriver uge 5, svare det så til 5+ eller 4+. Kan ikke finde ud af det når man snakker uger? For det er ikke det samme som uger+dage vel? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.