Venner med mor fra BH

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.069 visninger
11 svar
14 synes godt om
11. september 2019

Sprit25

I min datters børnehave er der en rigtig sød mor som jeg virkelig godt kan lide. Jeg kunne godt se os som venner, men kan man det? Og hvordan? 

Vores børn leger ikke sammen, men vi snakker godt sammen til sammenkomster osv. Men kan jeg godt spørge hende om hun har lyst til at gå på cafe? Hvis hun nu siger nej er det pænt akavet ����‍♀️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2019

FrøMor

Sprit25 skriver:

I min datters børnehave er der en rigtig sød mor som jeg virkelig godt kan lide. Jeg kunne godt se os som venner, men kan man det? Og hvordan? 

Vores børn leger ikke sammen, men vi snakker godt sammen til sammenkomster osv. Men kan jeg godt spørge hende om hun har lyst til at gå på cafe? Hvis hun nu siger nej er det pænt akavet ����‍♀️

Jeg har selv mødt et par flinke forældre i mit barns institution, og tænker det er helt ok at spørge. Det kan ikke skade, og hvem ved, måske tænker hun det samme og bare er for nervøs til at spørge. 

Anmeld Citér

11. september 2019

asphodel

Selvom jeres børn ikke leger sammen, så kan du da stadig godt invitere hele familien hjem til en kop eftermiddagskaffe fx, helt afslappet. Siger hun ja, så vil hun sikkert også gerne være venner med dig.  Og når først I har mødtes privat, så er det meget mindre akavet at spørge om hun vil med på café uden børn. Så har I jo også kunnet se hinanden lidt an under mere hverdagsagtige forhold. 

Anmeld Citér

11. september 2019

Carina:-)

Nogle af mine bedste veninder har jeg mødt igennem mine børn

Du kan evt spørge om hun vil med hendes barn og dig og dit barn på en god legeplads- svinger det der og virker hun Int i mere kan du jo tage den derfra .

Anmeld Citér

11. september 2019

Sprit25

Carina:-) skriver:

Nogle af mine bedste veninder har jeg mødt igennem mine børn

Du kan evt spørge om hun vil med hendes barn og dig og dit barn på en god legeplads- svinger det der og virker hun Int i mere kan du jo tage den derfra .

Men vores børn svinger ikke. De leger aldrig sammen, så det ville blive lidt sært

Anmeld Citér

11. september 2019

AnoMor

Sprit25 skriver:

Men vores børn svinger ikke. De leger aldrig sammen, så det ville blive lidt sært

Kan jo godt være de svinger bedre når det er privat uden en masse andre børn omkring sig? 

Synes sagtens du kan spørger. 

Anmeld Citér

11. september 2019

Sprit25 skriver:

Ja okay. 

Men så gør du det bare- du siger fx " jeg synes du er ret god at snakke med, og kunne godt tænke mig at give en kop et eller andet og så bare sludre"

Hvis hun så ikke griber den bold- Ja så har du prøvet , og griber hun den . Har i evt startet et fedt nyt bekendtskab/venskab 

Anmeld Citér

11. september 2019

Sprit25

Ja okay. 

Men så gør du det bare- du siger fx " jeg synes du er ret god at snakke med, og kunne godt tænke mig at give en kop et eller andet og så bare sludre"

Hvis hun så ikke griber den bold- Ja så har du prøvet , og griber hun den . Har i evt startet et fedt nyt bekendtskab/venskab 

Tænker lidt. Hun er på barsel, så kunne jeg jo sige: hvis du nogensinde får lyst til at komme ud og få en kop kaffe så sig endelig til 

Så er den også lidt på hendes banehalvdel? Fuck hvor var det nemmere som barn

Anmeld Citér

12. september 2019

Sprit25 skriver:

Tænker lidt. Hun er på barsel, så kunne jeg jo sige: hvis du nogensinde får lyst til at komme ud og få en kop kaffe så sig endelig til 

Så er den også lidt på hendes banehalvdel? Fuck hvor var det nemmere som barn

Ja det var lettere - mest fordi vi ikke var så fokuseret på det akavede i evt at blive afvist.

Gør det - du kan allerhøjst få en historie om ingen tid , osv som undskyldning. Men der er luge så stor chance for hun virkelig gerne vil 

Anmeld Citér

12. september 2019

Sprit25

Ja det var lettere - mest fordi vi ikke var så fokuseret på det akavede i evt at blive afvist.

Gør det - du kan allerhøjst få en historie om ingen tid , osv som undskyldning. Men der er luge så stor chance for hun virkelig gerne vil 

Har også bestemt mig for at gøre det! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.